副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

媽媽gp的威力!(大家都是戰友!)

好耐之前我睇過篇文,係一位新手爸爸話佢老婆自從入左媽媽gp後就好似中左毒咁 :p我係陀緊蠔豉妹妹之前係未入gp的~反而係生左妹妹大概個幾月後先入gp~作為一位母乳媽媽,個人覺得入gp後世界變得更美妙!

好耐之前我睇過篇文,係一位新手爸爸話佢老婆自從入左媽媽gp後就好似中左毒咁 :p   我係陀緊蠔豉妹妹之前係未入gp的~反而係生左妹妹大概個幾月後先入gp~ 作為一位母乳媽媽,個人覺得入gp後世界變得更美妙! 原來我並唔孤獨 :p 嗰時每次埋身餵夜奶既我,除左皆大歡喜外,就係靠呢個媽媽gp陪我~ 大家就好似戰友咁,互相吹下水,真係越夜越精彩! 到大家啲bb都開始戒夜奶,各媽媽都放完產假,就變成早上吹水區~   之前蠔豉妹妹半歲大,第一次同2017年7月bb一歲開party真係好happy~   有人話媽媽gp係邪教~ 其實都無錯,因為各戰友都好好咁分享邊到有平野、好野!成日都荼毒到大家都一齊買! (哺乳相、Carter’s BB衫、一田BB展我都失手!) 真係少啲定力都唔得 :p 不過我好開心入左一個無是非又理智既whatsapp gp~ 平輩既影響力好大,無大家互相支持下餵母乳,我估我一個月都放棄左~ 有時做媽媽既情緒,真係其他人未必明白,所以一個媽媽gp其實都幾重要! :) 我終於都幫蠔豉妹妹開左FB la~大家想睇佢日常無聊事就可以睇下:p 蠔豉妹妹之貓奴生活   Facebook : 80後的人妻「旅」友  Instagram : https://www.instagram.com/wingring 合作/邀稿 : wingring417@gmail.com / wingring@ymail.com