副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【母親節快樂】成為母親後,才知道母親多偉大

首先好多謝爸爸媽媽俾咗一個大家庭我,有哥哥姐姐,好有家庭溫暖。由於我係屋企嘅孻女嚟,所以由細到大我都好痴我媽咪,亦可以話集萬千寵愛在一身。結婚前,我仲對婚姻充滿好多個憧憬。雖然我係有好多憧憬,但其實我

首先好多謝爸爸媽媽俾咗一個大家庭我,有哥哥姐姐,好有家庭溫暖。 由於我係屋企嘅孻女嚟,所以由細到大我都好痴我媽咪,亦可以話集萬千寵愛在一身。   結婚前,我仲對婚姻充滿好多個憧憬。 雖然我係有好多憧憬,但其實我一早知道童話式嘅愛情故事,只有電視劇先會有。     婚後,更加覺得做女係幾咁好,正所謂在家千日好。 著過嘅衫會自動入櫃、起身有早餐食、放工返去又有飯食,有時仲有飯盒帶添。   而家生埋和牛B,就更加深深體會到母愛係幾咁偉大。 先唔好講9個月左右嘅孕期,肥腫難分,半夜腳抽筋。 入到產房仲要打針、插尿喉放尿,仲要陣痛咗十幾粒鐘先至生得出BB。     為咗照顧小朋友瞓覺時間少咗、無咗好多私人時間。     每逢假期我會同和牛B四圍去玩,以前就會約閨蜜行街食飯,而家就經常去Playhouse撲波波池。   到大家去追梗子華神同五月天嘅時候,我就去追梗Peppa Pig音樂會。     每當去餐廳食嘢,為咗啱和牛B口味同佢一齊食,往往都會遷就和牛B,自己想食嘅嘢(例如沙嗲牛肉麵/ 辣嘢) 唯有望到當食咗啦。   其實講到媽媽嘅偉大,上面嘅都係小兒科。     當小朋友突然間嘔嘅時候,媽媽總係會二話不說伸出手掌接住啲嘔吐物。 我試過夜晚,和牛B瞓瞓下喊,正當我抱佢入懷嘅時候,佢對住我嘔,嘔到我一身都係。 而佢係會繼續喊…嗰一刻我都好想喊,我都好想嘔…     遇上佢哋偏食嘅時間,我唯有嘗試教導佢,樣樣都要食,所以我自己明明唔食嘅嘢,我都會放入口再話佢知「媽咪都唔偏食,我樣樣都食」。   生兒育女唔好話好簡單,係嘅生係比養容易得多,教養係一個難題。     所以我好感謝父母養到我咁大,教我唔少做人嘅道理,至少我唔係一個壞人。 亦好感謝媽媽平日幫我照顧和牛B,和牛B而家已經3歲啦。 呢三年嚟辛苦和牛婆婆了,和牛婆婆照顧得和牛B超好,病痛唔算多,而且一直都係有肉肉。   順帶祝天下間所有母親,母親節快樂,身體健康,開心快樂!     -------------------------------------------------- 歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com Facebook專頁: 和牛B嘅成長專頁 Instagram: wagyubmami                -------------------------------------------------- 姊妹合作**Precious M accessories** 利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。