副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【親子活動】啟德區域供冷同樂日

大家有冇去過啟德郵輪碼頭玩呢?原來附近有個環保設施 - 啟德區域供冷系統架。咩是區域供冷系統 ?一個合乎能源效應嘅供冷系統,用海水製造冷水,為大家提供冷氣好處十分多,包括減低熱島效應、慳電又慳錢等等其

大家有冇去過啟德郵輪碼頭玩呢? 原來附近有個環保設施 - 啟德區域供冷系統架。 咩是區域供冷系統 ? 一個合乎能源效應嘅供冷系統,用海水製造冷水,為大家提供冷氣 好處十分多,包括減低熱島效應、慳電又慳錢等等 其實喺世界各地已經有呢個系統,而全港首個區域供冷系統就座落於啟德發展區喇。 喺今個月19號(5月19日),佢哋將會舉辦同樂日,有遊戲玩之餘又學到嘢 廠房更首次開放俾公眾人士參觀,等大家了解多啲呢個環保設施 玩完仲可以去附近嘅郵輪碼頭行下玩下 點去? 方法1. 搭地鐵去到九龍灣站,之後轉乘的士(溫馨提示:如果的士司機唔知地點,可以話喺啟晴村附近,見到上圖建築物就可以落車) 方法2. 同樣到達九龍灣站,喺德福二期搭小巴51M,總站落車,步行約10分鐘就到 如有興趣看更多自理寶寶的育成和BLW的分享,歡迎按此到我們的Facebook Page:)