副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

選擇適當學習餐具

芝麻每次食飯都要自己用匙羹食,雖然有時都會食到周圍都係,好似打仗咁,食完後清潔係真係好頭痛,但我認為都係一個學習過程,所以我都會由佢自己食,當然係需要輔助下佢,其實喺日常生活基本上唔係危險嘅嘢我都會由

芝麻每次食飯都要自己用匙羹食,雖然有時都會食到周圍都係,好似打仗咁,食完後清潔係真係好頭痛,但我認為都係一個學習過程,所以我都會由佢自己食,當然係需要輔助下佢,其實喺日常生活基本上唔係危險嘅嘢我都會由得佢去探索同嘗試。 芝麻好鍾意食野,今日午餐整左南瓜雞肉菇洋蔥飯佢食,一如以往一見到碗飯就心急扭要食,但因為啱啱煮起太熱喇,所以我會用部風扇仔對住碗飯吹,極速降温又唔洗用口吹噴哂啲口水落去,好多細菌架嘛。 呢個碗好好用架,係Boon出嘅,果一大塊野係接住跌落黎嘅食物,唔洗跌到周圍都係,碗底又有吸盤可以吸實喺枱,碗嘅邊沿有少少孤度,防止‘不’飯時跌出碗外面,但我個人認為作用不大,即使Calibowl都係,咁當然或多或少都有小小小小幫助嘅。 呢款匙羹叉係真係好好用,因為芝麻啱啱學識自己餵食冇耐咋,所以呢款曲型設計係非常適合學習自己食飯嘅小朋友。佢地未識控制手腕角度餵食,如果用呢種曲型餐具小朋友一‘不’起食物就可以直接放入口食,平時我地用開嘅直羹對佢地黎講難度係高左啲。