副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

零失敗一口芝士包

冬甩家的早餐一直是吃日本大型超市的麵包,包裝上標籤沒有列明成份,其實一路吃一路都擔心。直到最近報章又再提醒了大家買麵包越少E(即各種防腐劑名稱的首字母)越好,冬甩媽就的起心肝買部入門級的麵包機。

冬甩家的早餐一直是吃日本大型超市的麵包,包裝上標籤沒有列明成份,其實一路吃一路都擔心。直到最近報章又再提醒了大家買麵包越少E(即各種防腐劑名稱的首字母)越好,冬甩媽就的起心肝買部入門級的麵包機。 試做了幾款白麵包,媽媽不太滿意,因為大家都唔食表層,好浪費,而媽媽醒起上次bb party,其中一位靚媽親手整來請bb食嘅一口芝士包,所以上網找食譜,集大成後得出適用於P牌入門型號麵包機的以下食譜。 一口芝士包  材料: 高筋粉 170g 低筋粉 30g 酵母 3g 砂糖 20g (大人食可以用30g) 雞蛋 1隻 鹽 1g 巴馬臣芝士粉 20g 牛奶 80ml 無鹽牛油 20g (大人食可以用30g) 做法: 1. 所有材料用麵包機麵包麵團mode搓好 2. 用手搓十下左右排氣後rest15分鐘 3. 桌面灑上麵粉,用擀麵棍壓成一塊厚度約1cm的方形麵皮 4. 將麵皮切為2cmx2cm的小方塊 5. 將小方塊放上烤盤,用保鮮紙蓋住放入焗爐發酵30分鐘,爐中放杯熱水。 6. 預熱焗爐180度焗10分鐘或至金黃即可。   冬甩冬薑媽媽全職照顧一家七口兩大兩小三隻貓,每日以女兒「食曬碗飯」為目標,不停鑽研新菜式,由昔日的「無飯」太太搖身一變成為煮到幾味嘅合格廚娘!  想知更多冬甩冬薑的日常趣事,歡迎 follow 【小貓奴冬甩冬薑】 Facebook 和 Instagram 喔! www.facebook.com/gingerdonut |www.instagram.com/gingerdonuthk