副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

雙子宮媽媽剖腹產之病房篇

剖腹產?人地聽一定第一時間問:「邊間私家醫院呀?一定係你怕痛啦!」我老公只係一個小小嘅公務員,比到我住公家醫院頭等,我已經好心滿意足。我生個仔嘅時候,剖腹產後先知道自己係雙子宮患者。奶奶唔明白點解我會

剖腹產?人地聽一定第一時間問:「邊間私家醫院呀?一定係你怕痛啦!」 我老公只係一個小小嘅公務員,比到我住公家醫院頭等,我已經好心滿意足。 我生個仔嘅時候,剖腹產後先知道自己係雙子宮患者。奶奶唔明白點解我會剖腹產, 生左呀仔麻醉藥一過⋯我就嘗試餵人奶。見到個仔好努力咁去啜,初次感覺到生命力嘅頑強 (因為我個仔唔足5磅)咩叫做:「吃奶力都出埋!」我個仔就live show比我睇 剖腹產嘅痛係麻醉藥一過⋯真係好_很_痛! 奶奶話:「你餵人奶呀?唔好食止痛藥呀!」 我心諗:「呀奶奶⋯⋯你好彩可以順產生三個!我冇得選擇架!我未試過順產,唔知道順產有幾痛, 正如你未試過剖腹產,你都唔會知道剖腹產有幾痛啫!」跟住就唔小心抑鬱左一陣⋯⋯(哭) 但樂觀嘅性格驅使我望住個仔就咩都唔理,如同計劃中嘅一樣人奶照餵,止痛藥照食!(笑) 探病時表示又黎啦!惡夢一樣,好似失足跌左落地獄咁! 擁有著十萬個為什麼嘅奶奶又黎啦! 問: 1.「你岩岩生左個仔,你有奶水咩?」 2.「個冷氣咁冷,幫呀仔包實d啦!」 3.「點解呀b嘅屎係咁嘅色架?」 . . . 100000.「條片有一點點血嘅?」