副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

發現bingo, 證實喺法國醫院產檢係好抵!

喺5月30號發現bingo左!小baby悄悄的來臨了!當時應該係4週左右,到今日已經係8週,好好彩暫時未有嘔過,不過個肚好多時都有啲唔舒服或痛痛地,生理上已經出現各種變化,分泌物增多,胸部有脹痛感,生

喺5月30號發現bingo左!小baby悄悄的來臨了! 當時應該係4週左右,到今日已經係8週,好好彩暫時未有嘔過,不過個肚好多時都有啲唔舒服或痛痛地,生理上已經出現各種變化,分泌物增多,胸部有脹痛感,生痔瘡同暗瘡,仲成日都覺得好肚餓,比較喜歡偏向濃味食物。 我諗都冇諗過自己會生痔瘡仲要係出現得咁早,好痛苦,又痕又痛,最近開始一去便便就好痛,會有血,已經keep住搽醫生開嘅痔瘡膏,好似冇乜效,睇黎都係要再去睇下醫生先得。 我記得陀芝麻時開頭係比較輕鬆,嘔左唔超過3次,口味冇太大變化,冇生痔瘡同暗瘡,今次明顯係有好大分別,我媽咪估今次可能係個細佬黎,唔知呢,我覺得單靠呢啲變化冇可能判斷得出性別,遲下驗下就知啦,仔女我都會咁鍾意。 一直聽某位朋友講法國醫院產檢好平,只係300幾,一樣有得照B超,就姑且去試下。第一次係walk in去登記,姑娘提醒因爲我係新症,冇booking係要等得耐啲,大約4個鐘,其實我已經有心理準備,因為我朋友同網上啲媽媽都係咁講,所以我喺呢段時間返一返公司做野先再返黎。果然係要4個鐘,我上午9點半到,差不多下午2點先到我見醫生。我係6月20號去法國醫院,當時已經有7週,仲照到閃閃tim☺️希望小baby你健健康康,順利出世。 比錢果一刻我有啲呆左,因為收左我900幾呀!但其實睇返張收費單係唔貴架,因為我做左個分泌物化驗,接近500蚊,醫生又開左痔瘡藥膏比我,加加埋埋就成千喇。普通出去一次私家產檢基本上都要700-1000,今次如果扣除化驗費都只係400幾,事實證明法國醫院產檢係真係好平好抵!不過醫生話如果我唔係要喺呢度生就唔可以regular喺度產檢。我都明嘅,醫生都要食飯都要賺錢,唯有自己出返去揾其他醫生產檢啦!