副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[簡太廚房] 親子活動~齊齊做藍莓芝士蛋糕!

6月時,慶祝父親節+細細佬生日,我同丁丁合力整了個藍莓芝士蛋糕~~~丁丁對於做蛋糕呢回事顯得非常雀躍~~可以參與,跟媽咪一齊合作,令佢既信心提升!加上我地既讚賞,佢更開心~~~真係開始有做家姐的風範!

  6月時,慶祝父親節+細細佬生日, 我同丁丁合力整了個藍莓芝士蛋糕~~~   丁丁對於做蛋糕呢回事顯得非常雀躍~~ 可以參與,跟媽咪一齊合作, 令佢既信心提升! 加上我地既讚賞,佢更開心~~~ 真係開始有做家姐的風範! 所以我時不時都會比丁丁參與,做下小甜品小蛋糕~ (事後要清潔廚房同飯檯就辛苦少少XD)       藍莓芝士蛋糕:     材料 cream cheese - 500g 牛奶 - 300g 魚膠粉 - 40g 雲呢拿油 - 少量 消化餅 - 6-8片 無鹽牛油 - 50g 藍莓果醬 - 個人喜歡   可做成 8寸 蛋糕 但我模具好像是6/7寸,所以出來較高身, 有多的芝士蛋糕我再分到兩個小模中。       先把消化餅打碎,加入已溶的無鹽牛油,拌勻。     放入蛋糕模,壓平。 再入雪櫃,備用。     cream cheese打軟,加入牛奶,加入雲呢拿油,拌勻。 將魚膠粉加少少水,再加熱溶化,倒入芝士牛奶中,拌勻。 再加入藍莓果醬,大約8大匙左右, 因為果醬本身都好甜,所以我無再加糖, 如果喜歡甜甜味道,可以自己加糖~~~     放入雪櫃冷藏。     小小的芝士蛋糕,加上喜歡的水果及藍莓果醬, 就成了飯後甜品~     大的芝士蛋糕就作為朋友們慶祝細細佬1歲生日 的蛋糕~~~~       * * * * * * 更多適合小朋友的食譜: [簡太廚房] 草莓牛油Cupcake - 光波鑪食譜 [簡太廚房] 自家制壽司~ 大人細路都愛吃! [簡太廚房] 雙色芒果杯 + 紫薯奶凍 [簡太廚房] (有片) BB紅菜頭雜菜湯字母粉 食譜+YOUTUBE製作過程 [簡太廚房] 光波鑪食譜 - 朱古力蛋糕 17M BB都食得! [簡太廚房] 夏天簡單甜品 - 鮮奶西米露芒果布甸 更多西式蛋糕: [簡太廚房] 光波鑪食譜 - 香蕉戚風蛋糕 (無泡打粉) [簡太廚房] 綠茶天使蛋白蛋糕 & 綠茶椰汁千層糕 [簡太廚房] (有片) 用班戟粉焗蛋糕! 檸檬杯子蛋糕製作過程! [簡太廚房] 蘋果玫瑰酥 其他食譜: ☆簡太廚房☆ * * * * * * Follow:FB: www.facebook.com/MrsKan.blog IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/) Youtube: Mrs Kan (http://goo.gl/9EqI55) Kan夫人。生活雜記 歡迎聯絡合作: Email: ja20121111@gmail.com http://www.ja20121111.blogspot.hk