副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

《向怪獸家長說不》

我人生黎到28個年頭,我有幾個改變我人生,而又素未謀面嘅偶像:楊千嬅、謝安琪。先講兩位女士,楊千嬅係傑青大家都知道,但有一樣野可能大家未必留意到。楊千嬅生子後比生子前真係fit好多,咧個係意志問題。作

我人生黎到28個年頭,我有幾個改變我人生,而又素未謀面嘅偶像:楊千嬅、謝安琪。 先講兩位女士,楊千嬅係傑青大家都知道,但有一樣野可能大家未必留意到。楊千嬅生子後比生子前真係fit好多,咧個係意志問題。作為一個歌手,可以保持咁樣樣嘅身段,真係要多謝佢嘅另一半丁生。由此證明,若要修身做靚媽,首先要有個好伴侶。男仕們不要怪太太們肥,只怪你們自己不以身作則。 另一位偶像是謝安琪,作為星媽嘅謝安琪為左小朋友曾經諗過淡出樂壇。但好彩有個好老板叫佢唔好離開,我地先會有好歌聽。謝安琪曾經接受訪問時講過一個金句:「你的小孩要吃屎,難道你給他餵屎吃嗎?」語出驚人?我個人黎講十分認同!因為現今科技發達,小朋友之間都會互相比較。從而,導致小朋友嘅欲求有所不同。但我地作為家長,真係要比小朋友做director/指揮家?點解唔親身做好自己,唔去以身作則?引導小朋友去好方面發展咧? 另外,我個人認為育兒先決條件係:「父母,老爺奶奶,婆婆公公,三姑六婆姨媽姑姐都一定要戒電子產品!」(電子奶嘴)對育兒成長黎講⋯係百害而冇一利嘅!係你嘅小朋友12歲前太早比佢地接觸電子產品害處係: 1.壞眼(當電子產品嘅藍光進入眼睛後,會導致黃班病變,從而引起視網膜嘅問題或誘使白內障等視力問題) 2.過於孤辟(小朋友過於沉醉係電子產品,導致飯都唔食,覺都唔訓,仲影響埋社交能力添⋯⋯)