副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

點樣先可以夠營養俾BB?

有左BB之後,第一樣野係請陪月,聽講好搶手架麻,陪月都叫我食多D魚,我本身都鍾意食蒸魚架,不過可惜嫁左出去就好少食到媽媽蒸魚,而且返工放工都無咩時間煮飯喇,成日食街外野,有少少擔心唔夠營養俾阿B啊~而

有左BB之後, 第一樣野係請陪月,聽講好搶手架麻, 陪月都叫我食多D魚, 我本身都鍾意食蒸魚架, 不過可惜嫁左出去就好少食到媽媽蒸魚, 而且返工放工都無咩時間煮飯喇, 成日食街外野, 有少少擔心唔夠營養俾阿B啊~ 而且成日聽人講營養唔夠BB容易早產,而最後幾星期對BB發育都好重要。雖然坊間都有好多唔同DHA牌子,但始終係食落肚,仲要有BB係度,梗係揀可信的牌子。所以最後就食惠氏媽媽藻油DHA, 起碼保証到自己每日有足夠600毫克藻油DHA,俾到足夠營養BB係媽媽肚入面發展。而且聽講有助減低早期早產槪風險, 做人媽媽更係想BB準時足月先出世啦, 健健康康我就最開心(同時都試埋惠氏Materna, 因為葉酸,鈣果D重要營養一樣都唔少得。咁就對自己同BB都好好喇, 少左份擔心~~)