副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

綿綿最愛 [有BB香味既嬰兒沐浴露]

照顧嬰兒除了餵奶,換片, 藹瞓覺外,其實保護bb肌膚同樣也是重要的一環。 為了綿綿, 我嚴選了德國醫生推薦 GLYSOMED加美素 Baby嬰兒天然洋甘菊防敏護理系列產品。1) 2合1洗髮沐浴露2)

照顧嬰兒除了餵奶,換片, 藹瞓覺外,其實保護bb肌膚同樣也是重要的一環。 為了綿綿, 我嚴選了德國醫生推薦 GLYSOMED加美素 Baby嬰兒天然洋甘菊防敏護理系列產品。 1) 2合1洗髮沐浴露 2) 泡泡沐浴露 3) 保濕乳液 4) 抗敏護臀霜 產品特點: - 含天然洋甘菊成份,有效抗敏消炎,能舒緩及鎮靜bb 幼嫩肌膚 - 含天然杏仁油成份及葵花籽油成份,兩者配合,能為bb肌膚形成天然保護膜,保持滋潤幼滑及有效抵禦細菌,同時有效滋潤敏感肌膚及紓緩紅腫不適 - BB用後,會散發出陣陣清香,係綿綿媽媽最愛既BB香味 - 德國權威皮膚科及過敏醫生Dr. Regina Ramesohl推薦,證實有效對抗皮膚炎症,紓緩敏感痕癢,全面照顧初生BB肌膚 本身綿綿BB很喜歡洗白白,次次都洗得好開心,等媽媽代你分享用後感先: 沐浴後,綿綿肌膚感覺特別水嫩幼滑,一d都唔乾燥。保濕乳液可用係面部及全身,除了滋潤皮膚外,有次綿綿面部下及下巴有小小紅,搽完後紅腫好快就消失了。最正係散發出BB香味,香噴噴,真係好吸引媽媽呵!至於護臀霜,每次換片後都會幫綿綿塗抹,可以減低敏感及泛紅機會,所以我相信綿綿一定很喜歡呢套護理用品! 各位媽媽如果想知多d產品詳情, 可以到以下網址瀏覽: http://glysomed.com.hk https://www.facebook.com/glysomedbaby/ 銷售點: Watsons、Watsons Baby 、Mannings Baby、各大百貨公司及指定藥房 歡迎隨時follow"綿綿媽媽"的足跡: https://www.mamibuy.com.hk/home/13092 https://wow.esdlife.com/sukimama http://mami.presslogic.com/author/suki/