副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[海馬仔遊記] 親子遊 《租屋》篇

《租屋》我建議係睇睇幾多人,我之前睇過好幾間民宿、酒店,最後都係選擇租屋,因為我多人,所以租屋平也可早預訂。租屋/住民宿要問什麼?- 合法民宿?日本法例剛剛更新了- 可否泊車?是否免費?- 有無冷氣?

《租屋》我建議係睇睇幾多人,我之前睇過好幾間民宿、酒店,最後都係選擇租屋,因為我多人,所以租屋平也可早預訂。 租屋/住民宿要問什麼? - 合法民宿?日本法例剛剛更新了 - 可否泊車?是否免費? - 有無冷氣?(日本好多民宿都無冷氣;個人意見7月的北海道都完全唔洗開冷氣) - 有無獨立洗手間? - 地點附近有否餐廳、便利店? (夜晚日本商店早收,想找食都容易一點) - 包早/晚餐嗎? 分享下我在 #富良野 租屋的少少相  下次有機會我都會試下民宿,好似好正 #北海道六日五夜親子遊 #海馬仔遊記 #seahorsebb #北海道 #hokkaido #hkkids #租屋 #租車 #自駕遊 #民宿 #富良野   ———————————— 追蹤海馬仔的旅行點滴,請like Mamibuy 海馬媽媽: https://mamibuy.com.hk/home/14856/ FB 海馬仔成長日記: https://www.facebook.com/seahorsebb IG seahorsebb_hoho: https://www.instagram.com/seahorsebb_hoho/ ESDLife seahorsebb : https://wow.esdlife.com/seahorsebb 個人網頁:http://seahorsebb.blogspot.com