副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

母乳冰袋保溫測試

母乳保溫袋功能測試 件事係咁的。因為公司個雪櫃由開幕到而家15年都冇換過,而家下格已經係去到十五度咁上下的溫度,加上我地六十幾個同事日日又開又關,個雪櫃比起開冷氣更熱,即係同冇冇分別。而家倘算可以運作

母乳保溫袋功能測試 件事係咁的。 因為公司個雪櫃由開幕到而家15年都冇換過,而家下格已經係去到十五度咁上下的溫度,加上我地六十幾個同事日日又開又關,個雪櫃比起開冷氣更熱,即係同冇冇分別。 而家倘算可以運作到的係冰箱部分,而且都係放滿立立雜雜的東西,食得唔食得都有,所以我決定要自備保溫袋/保溫箱黎貯放我的母乳。 所謂香港地少人多,我個位都只係得一個位咁大把,放個大約10L 左右的保溫箱都好迫了,加上保溫箱比較大,最後朋友比左一個大約15L左右的保溫袋我,我就試一試喺呢個炎熱的夏季可以捱唔捱到放工。 材料:保溫袋、冰種350ML 3個、3個奶樽的水 方法:中午12時,一個已結冰冰種打橫墊底、兩個ZIP喺奶樽旁 晚上九時打開,量奶樽水溫,最底部3.4度、中部6.3度,搖晃後平均7-9度。 袋內空氣16.9度 隔左5分鐘,奶樽水迅速升到10-15度。 第二日再試,情況類似,我再模擬由袋中拿出來,換另一個保溫袋(平時買雪糕果種冰袋),再加輕便12蚊店啫喱冰包,隔左3小時,仲KEEP到12-16度。 今次實驗係成功O既,其實唔應該打開換袋,但係個15L保溫袋背住回家唔多方便,因為放工已有個手袋,仲要帶揹帶咩BB回家,仲有個保溫袋,仲要去買餸,咁樣真係好輪盡好唔方便。 所以要換個輕便袋,而家發現是成功的,咁就可以安心用了。