副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

當媽也要靚│授乳期奶粉。為人奶媽補充所需

最近喺FB見到靚媽鍾嘉欣介紹安滿孕婦同母乳奶粉,不禁又令我諗返起當時陀小JM嘅時候,起初完全食唔到嘢咁滯,而且體重仲不升反跌,結果嚇親小JM爸,攪到爸爸勁擔心我同小JM。當時婦科醫生建議我飲用孕婦奶粉

最近喺FB見到靚媽鍾嘉欣介紹安滿孕婦同母乳奶粉,不禁又令我諗返起當時陀小JM嘅時候,起初完全食唔到嘢咁滯,而且體重仲不升反跌,結果嚇親小JM爸,攪到爸爸勁擔心我同小JM。   當時婦科醫生建議我飲用孕婦奶粉去幫助吸收營養,而我都好聽話乖乖咁試咗好幾款不同嘅孕婦奶粉,試完晒之後幸好終於都揀到一款啱自己口味嘅,最重要唔太甜又易入口,呢款就係安滿孕婦奶粉啦!只需要每日飲兩杯就可以提供到全面嘅營養俾我同小JM,結果終於令體重漸漸穩定返,爸爸亦都放心返晒!   其實除咗飲用孕婦奶粉幫助吸收營養之外,懷孕期間都需要注意一啲事項嘅,咁樣就可以做個靚靚孕媽啦嘛! 小JM媽嘅孕期小貼士: 1.) 保持均衡飲食以吸收懷孕期所需 2.) 注意飲食衛生及個人健康 3.) 多注重休息 4.) 應保持適量運動 5.) 多加留意體重,以免過輕或過重 6.) 保持心情開朗愉快       睇完嘉欣媽媽介紹就知道佢啱啱仲推出咗母乳奶粉,另一方面我都聽到身邊媽媽朋友們極力推薦, 仲話依款奶粉原來依家喺私立醫院都有派俾啱啱生咗BB既媽媽飲,攪到我都有啲心郁郁想試下喔!   其實試之前我都有做咗資料搜集架~原來安滿授乳期奶粉係全港首隻專為餵哺母乳嘅媽媽們所研發嘅奶粉,當中嘅營養組合係專為母乳媽媽而調製嘅,每日同樣飲用兩杯就可以補充母乳媽媽所流失嘅營養,幫助製造母乳。   小JM媽飲後感: 一直以來小JM媽飲食方面都堅持少鹽、油、糖,就連孕期都一樣。但可惜有部份孕婦奶粉真係太過甜,所以小JM媽真係覺得「難以入口」,幸好當時試咗咁多款之後終於都俾我揀到合適嘅口味。 所以今次呢款授乳期奶粉我都好放心飲用,最重要係甜度適中易入口,飲完都唔會覺得太膩。 每日飲用兩杯四平匙嘅授乳期奶粉就已經可以補充到母乳媽媽每日嘅所需,小JM媽誠意推薦俾大家!