副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

産後荷爾蒙巨變 睇下呢幾個喊位你中左幾多個?

岩岩生完仔既你加上荷爾蒙巨變既影響小小事都會令你眼濕濕睇下呢幾個喊位你中左幾多個?第一次抱阿B十月懷胎,經歷十級痛楚,半隻腳入左鬼門關,辛辛苦苦挨左十幾個鐘,終於生左阿B出黎。第一次抱你入懷,和你第一

岩岩生完仔既你 加上荷爾蒙巨變既影響 小小事都會令你眼濕濕 睇下呢幾個喊位你中左幾多個?   第一次抱阿B 十月懷胎,經歷十級痛楚,半隻腳入左鬼門關,辛辛苦苦挨左十幾個鐘,終於生左阿B出黎。第一次抱你入懷,和你第一次身貼身既肌膚之親,,令我流下了第一滴眼淚。   2. 第一次成功餵奶 人奶路真係唔易行,為左人奶,好多媽媽又按摩又食療又食supplement,上奶湯水一日8碗,以前半碗飯都食唔到既媽媽都可以為左人奶食足5餐飯,仲記得凌晨5點起身食個餐傳說中會上奶既5更飯,為既就係第一浸黃金初乳。見到你成功食到第一餐人奶,我既工夫冇白費,又眼濕濕了。    3.孤單既人奶路 不論係至親既另一半,上至奶奶,下至工人,如果佢地唔支持你既人奶路,真係好難行。一句「冇人奶咪食奶粉囉」,講者無意,聽者有心。多少天下母親,係產前產後做既事,都係為左人奶。無人支持,走上孤單的人奶路,一想起我又鼻子一酸。    4. 比人話 唔識做人阿媽 呢句野真係傷盡下母親既心。初為人母,想給最好既比BB,事與願違,未必事事盡善盡美。有時做錯小小野,就比人話唔識做人阿媽,媽媽的玻璃心又碎了。    5.收到親朋好友既關心 身邊至親一定想你好好坐月,會為你做跑腿,將你需要既野送上門。呢個時候,眼淚又偷偷掉下來。 6. 豬隊友唔生性BB 人人都話爸爸無經歷十月懐胎,同BB感情需時去建立。所以好多時,BB出世,爸爸都係一舊飯,唔知點幫手。有時仲會幫倒忙。媽媽們都慾哭無淚。    7. 神隊友太利害   唔係個個爸爸都係豬隊友,新手爸爸可以獨當一面,仲可以自己一手腳照顧BB,等媽媽可以好好休息。唔止,仲知道你產後荷爾蒙影響,照顧埋你既情緒。多少個無眠既晩上,係你呢個新手爸爸鼓勵我,叫我堅強,唔好崩溃。  謝謝你,無數個晚上陪我傾計,讓我發泄情緒。我就在你開解下,流下了好多既感動又不知所措既眼淚。