副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

《致老爺奶奶的一封信》

由拍拖到結婚,我本人都真心覺得老爺奶奶對我係好嘅⋯但由訂婚到真正入門,冇一日開心過!原因?好簡單,你地根本冇放手比你個仔去成長!我因為愛你地個仔,先會選擇放棄追求夢想。因為愛你地個仔,先會唔湊自己個寶

由拍拖到結婚,我本人都真心覺得老爺奶奶對我係好嘅⋯ 但由訂婚到真正入門,冇一日開心過!原因? 好簡單,你地根本冇放手比你個仔去成長! 我因為愛你地個仔,先會選擇放棄追求夢想。 因為愛你地個仔,先會唔湊自己個寶貝仔去工作。 更因為愛惜你地兩位老人家嘅身體,先會選擇請個姐姐幫手湊B,做家務。 原來,我所做嘅一切,都係我單方面自我感覺良好。你地喜歡我與否唔重要,最重要嘅係⋯你個仔真係長大,仔都生得出啦⋯係時候比佢去獨立,去承擔! 我唔可以講我係最好嘅太太,但我敢保證我係一個唔差嘅媳婦。你地有最寶貝嘅兒子,而我都係人家最寶貝嘅女兒。不喜歡我可以,但不要對我家人說話太重。我媽媽是不懂教女兒,就是教得我太獨立了!不合你地嘅要求而已⋯⋯請不要推送我由愛變恨。 愛是,恆久忍耐。 傷心,難過是過程,幸福是終點。 我確信,我總有一日會比你地知道我的好。