副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

生第二胎速度與激情

同大家分享生第二胎既速度與激情回想起第一胎痛左12個鍾先生得出真係可以話去左地獄一轉再上返來人間第二胎真係天堂,多謝細豬對我不薄身邊朋友個個都話第二胎生得好快,但會比第一胎痛第二胎預產期2018-8-

同大家分享生第二胎既速度與激情 回想起第一胎痛左12個鍾先生得出 真係可以話去左地獄一轉再上返來人間 第二胎真係天堂,多謝細豬對我不薄 身邊朋友個個都話第二胎生得好快,但會比第一胎痛 第二胎預產期2018-8-19 8月11號15:00 訓醒已經下午3點幾,同朋友what app 傾計 講起昨晚開始腰痛,個肚有唔舒服,可能係假宮縮 傾傾下唔多對路喔,點解痛多左,咁自己就按下肚同腰,一陣又冇事,重複左幾次,就開始用app計宮縮, 再去個廁所,啊⋯⋯有血絲,心諗要生啦嗎?即刻通知返緊工既老公,一直保持聯絡,我就啦啦聲洗個頭,宮縮開始都密左,就叫媽咪換衫,同我去醫院,老公就即刻離開公司到醫院等我。 17:00左右去到醫院 會合老公就上左s座2樓去登記入院,叫媽咪返屋企先,上到坐係到等姑娘問完我一大堆資料後,就換衫訓上床,醫生姑娘駁機幫我檢查,暫時都係小痛,檢查完,大概一個鍾,姑娘話未得,未穿水未開度數,要上產後房等,應該今晚先生得,咁就推左上4樓等,因為今晚就生得,姑娘話訓走廊,有咩事可以即刻推我落產房。 18:00 探病時間 老公一直係出面等我,咁岩我上得去就到探病時間,老公入左來陪我,幫我按摩下腰,一路陣痛都開始密左,但我都忍到(平時係一個超怕痛既人計打針都會喊既人) 20:00探病時間就完 開始好痛,仲要有便意,叫姑娘過來睇,一直跟開我既姑娘真係好好人,姑娘過到來檢查,已經4指,推得你落去,姑娘即刻拎輪椅過來推我落去,一路嗌痛,姑娘一路同我傾計,一路幫我整起頭髮等我舒服d,佢話應該9點先得架啦,叫老公落去買尿片先(因為未拎bb既野來)然後產房門口等,落到產房搞掂好晒,比笑氣我,一路等,一路等,醫生到啦、幫我放尿同人手穿水,開始進入痛到癲瘋狀態,有d時間得我一個人係個產房入面,一有姑娘入來我就不停問老公係邊,點解買尿片咁耐架(因為老公係陪產)醫生姑娘都不停幫我搵佢(到我之後問返佢去左邊,原來佢誤左姑娘叫佢係產後房果邊等)。穿左水之後就來得好快,我同姑娘講好痛唔得啦,我要痾,當姑娘叫都未叫停我,佢地見到個頭,即刻叫我hold住,㩒住我隻腳,未得未set好野,果一刻產房全部醫護人員手忙腳亂咁9秒9set返好d野,我用力痾左3下阿仔就出左來。當姑娘搵到我老公,佢係產房門口等緊,姑娘話等等,醫生檢查緊,點知一等就等左15分鍾,姑娘出去同佢講,你太太生左啦,入唔切去啦,我老公呆左,咁快。 總結 第二胎真係生得好快,雖然係痛,但痛既時間短,所以對我來講好似冇第一胎咁痛,(竟然依句說話「冇咁痛」出至我把口我都倍服自己)。第二次係聯合生,今次真係好好,因為今次冇比醫護人員鬧,掉返轉比姑娘讚我好識呼吸,今次接生既醫生人靚、溫柔、年輕、又好人,姑娘們又好人,相比第一胎既經歷,今胎依d就係我講既激情。 關於生產過程有咩想知都可以問我,大家可以交流一下,多多指教。