副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

請不要比較孩子

請不要比較孩子每一個小朋友都是獨一無二學習進度都不一樣成長過程也不一樣朋友傾開話佢帶1歲幾既仔仔去playgroup 試班,發覺佢咩都唔識又唔專心,但見到同年齡既其他小朋友咩都識。係我角度係好正常既事

請不要比較孩子 每一個小朋友都是獨一無二 學習進度都不一樣 成長過程也不一樣 朋友傾開話佢帶1歲幾既仔仔去playgroup 試班,發覺佢咩都唔識又唔專心,但見到同年齡既其他小朋友咩都識。 係我角度係好正常既事,一來先得1歲幾,二來每個小朋友的發展速度都不一樣,不需要比較。 就好似我家的大豬,1歲7個月只識講幾個單字同埋一堆B.B. 話,每次見到某個朋友都同我講「你女仲唔肯講野唔識講野,我女好似佢咁大咩都識講啦」,每次聽完我都一笑置之,我不會去介懷、不會去比較,我深信佢要講,到某個時間佢自然會識,可能其他人會覺得我係「弗係」家長, 哈哈哈⋯⋯ 每個小朋友都有佢天賦既才能,每個都獨一無二,他們不是機器製造出來,所以每一個都不一樣,何必要同他人比較呢! 只要順應自己小朋友既速度去發展,這樣才能給他們一個快樂童年!