副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

「無論幾多歲都會呷醋」

無論幾多歲都會呷醋我係兩胎年齡好接近的媽媽我家大豬1歲7個月,細豬3週大豬都算懂事的寶貝,雖然得1歲幾,但好多事情都明白。但呷醋既野就真係冇分年齡,哈哈⋯在懷孕期的時候,已經同大豬做定心理準備,佢即將

無論幾多歲都會呷醋 我係兩胎年齡好接近的媽媽 我家大豬1歲7個月,細豬3週 大豬都算懂事的寶貝,雖然得1歲幾,但好多事情都明白。 但呷醋既野就真係冇分年齡,哈哈⋯ 在懷孕期的時候,已經同大豬做定心理準備,佢即將做家姐,會有個細佬陪佢玩,經常同佢講,日子耐左問佢細佬係邊,佢就會打開我件衫指住個肚,但佢真係知道抑或我地教左佢,佢覺得係一種指令,無從考究,當我去到懷孕中期,大豬就開始好癡我,比之前再癡身,情緒上都有d變化。 當我生完細豬,剛出院回到家的當日,佢見到細佬返到來,第一時間拍心口示意驚驚,我地就同佢講,依個係細佬唔洗驚,然後佢就用手去摸細佬個頭,因為佢唔識分力度,就拍左落去,家人下意識推開佢隻手,果一刻大豬情緒就大爆發,喊到收唔到聲,眼淚鼻涕出晒來,我和老公立刻抱住佢安慰佢,這一刻大家都意識到,不能把全部目光放在細豬身上,依段敏感時期我地需要把大豬放在第一位先,因為佢真係明白和感覺到父母既愛要分俾細佬,所以在細豬未知道和懂事之前,暫時要把全部愛放係大豬身上先,還要無時無刻教導佢,令到佢接受細佬既存在。 經過幾日既相處和教導,佢已經開始明白,每次摸細佬已經識輕輕力,仲好主動去床邊睇細佬,但有時候發小脾氣時都會無意地掉玩具落細佬到,這些情況下不能第一時間罵佢,最重要係去教導佢和安撫佢。 身邊好多朋友都有相同情況,無論小朋友幾多歲,當有兄弟姊妹出現時,都會呷醋,都會無心地去傷害令一個,最重要係要同佢地做定心理準備,要有耐性地教導佢地,令到佢地知道父母唔會分心,都會公平地愛佢地,將全部既愛比晒佢地。 我們還在努力當中,加油。 歡迎大家一齊分享心得,交流下如何處理呷醋既情況,謝謝。