副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

在職人奶媽媽先會明

在職媽媽返工要泵奶追奶,放工全埋身,weekend就湊bb返自己屋企(平日我同啡娜喺婆婆度住)全天候對住同照顧。條命再唔係屬於自己嘅,小朋友瞓咗你先可以瞓,半夜無論佢幾點醒都要9秒9彈起身,就算佢乖乖

在職媽媽返工要泵奶追奶,放工全埋身,weekend就湊bb返自己屋企(平日我同啡娜喺婆婆度住)全天候對住同照顧。條命再唔係屬於自己嘅,小朋友瞓咗你先可以瞓,半夜無論佢幾點醒都要9秒9彈起身,就算佢乖乖地瞓天光,點都要起身一次泵奶,如果有一晚可以連續瞓到4個鐘,一定要開香檳慶祝。 復工6個月黎,每日返工放工係有儀態地擔泥,一個打到實哂嘅1L屋企飯飯盒(為咗減輕負擔,已由玻璃食物盒轉為膠盒,喺公司番熱時先轉玻璃盒),奶泵配件,冰袋冰種,除咗重仲係大大件,所有靚靚輕便手袋已經被打入冷宮,又因為之前抱啡娜時姿勢唔啱,得到媽媽手,膊頭緊,腰酸痛。 自己奶量好一般,從來都無冰奶,只有多一至半日存貨,已經有一段時間追唔切啡娜食量,星期六,日假期都唔能夠鬆懈,一有機會就要泵奶儲奶留番黎緊一星期我返工時啡娜嘅食量。雖然同宜家相比起有咗啡娜之前一共瘦咗8磅,但我食嘢反而多咗好多,最高峰期午餐,晚餐各2大碗飯,2-3碗湯,早餐有時係薑醋撈飯,半夜起身餵完奶又係食飯同飲湯,為咗有氣有力造多d奶同埋盡快令身體復原,真係試過一覺得餓就即刻見暈。 每個人體質唔同,坊間好多媽媽試過會爆奶嘅食品,榴槤,椰青,上奶茶,我通通無效,唯有靠自己努力定時定候泵奶,又試過去按摩通淋巴,又試過食中藥補氣補血,都無乜成效,加加埋埋可能貴過買奶粉錢,花咁多時間,心思,金錢,只想將我最寶貴,最適合bb成長,最天然嘅人奶俾佢。每一滴人奶嘅營養同價值唔止係我每日所食嘅supplement,食物,補品嘅價錢,而係我一生以來建立得黎嘅成果,我覺得每一滴都貴過金粒,多謝啡娜婆婆!