副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[澳門親子遊]華納滿Fun童樂園-機動遊戲·電動車

我覺得這裡90cm以上及大點小童比較啱玩!因為今日落雨,要室內活動呀!

我覺得這裡90cm以上及大點小童比較啱玩!因為今日落雨,要室內活動呀! 迎尚酒店搭免費接駁巴士,一個站就到,入到去跟着指示行就見到,一見到馬路就好開心!叫我開車行馬路⋯ 經過有個玩具Pizza⋯ 再行前少少有恐龍睇,會動會叫的⋯ 跟住上3樓就到,大部份要90 cm以上先玩得,呀仔得兒童樂園波波池,砌Lego可以玩⋯ 一場黎到,費事掃興⋯貴都玩啦! 華納滿Fun童樂園$100位大小同價,全日任玩,但不能自由出入⋯一歲以下免費,入邊冇嘢食㗎!所以冇可能玩全日囉⋯ 兒童跳樓機 100 cm以上先玩得 呀仔一入去就衝去爆谷機度,入面個爆谷好好食好脆,好似蛋撻味,$30包 真係幾好食!得爆谷買,冇其他嘢食㗎啦! 食完先玩! 跟住去玩貓鼠智鬥樂園 入面有個BB波波池⋯ 跑左幾個圈就唔玩⋯太BB了 有粉筆畫畫 砌Lego,玩得最耐喺呢度⋯ 爸爸好勁!三兩下砌左架飛機出嚟! 仲有船⋯ 兩仔爺⋯砌砌砌 可以跟住你個身一齊跑的遊戲機 仲有電動車可以楂 91 cm以上先踩得⋯ 攀石牆 要100 cm以上⋯ 呢個94 cm以下都可以玩,不過要家長陪同一齊入去玩⋯ 行繩網⋯ 最鍾意爬來爬去! 入邊啲路好窄,追到阿媽我斷氣⋯ 玩完包你腰酸骨痛⋯ 後尾有個小朋友同佢玩,玩左勁耐好開心!放晒電~ 有洗手同飲水機! 有兒童洗手間,呀仔話要關門,唔使媽媽幫手!要自己⋯大個仔啦! 最後我哋玩左兩個零鐘就走啦~ *中途有個賓利兔公仔走出嚟叫大家影相,點知唔俾人用手機影⋯影完叫人買相,哂氣!個個影完即閃囉! 新濠景匯3樓 營業時間:每日10:30-19:00