副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【健康早餐】Holle 有機粟米片什錦穀物

做媽嘅最關心嘅一定係小朋友嘅健康,零食係其次,但一日三餐咁重要,一定要幫小朋友嚴選。由其早餐最為重要,每天起床吃一份好嘅早餐,代表一個新開始。

做媽嘅最關心嘅一定係小朋友嘅健康,零食係其次,但一日三餐咁重要,一定要幫小朋友嚴選。由其早餐最為重要,每天起床吃一份好嘅早餐,代表一個新開始。 嶠媽我就會揀「Holle 有機粟米片什錦穀物」,重點係10個月以上就食得,主要成分原產國仲要係德國!「Holle 有機粟米片什錦穀物」是精心挑選的美味穀物組合。 包含燕麥,玉米和斯佩爾特麥,添加牛奶後粟米片變得軟身,因此 BB 容易咀嚼。產品由最佳的 Demeter 有機認證的材料製造,質量有保證,最重要嘅係劻霖好鐘意呢個口味。 盒後有教學,可加入奶粉、全脂奶或暖水 + 水果,唔識沖嘅都可以跟住個份量來沖,5湯匙「Holle 有機粟米片什錦穀物」+ 100 ml 鮮奶,因為劻霖係冇飲開奶粉,所以嶠媽我就用全脂牛奶來沖。 把粟米片加入牛奶,望落比較「水狀」,再用湯匙攪拌。 攪拌完之後就會變得比較「杰身」。 Yeah!我準備開餐啦! 劻霖自己用匙吃都冇問題! 因為較「杰身」,所以唔洗怕佢會食到成身都係! 芊嶠表示,我都要食埋一份! 嶠媽自己都有試下味道,有好香嘅粟米味,每朝劻霖和芊嶠齊齊坐定定食早餐,媽媽就最開心又放心!為每一天作好準備,迎接全日嘅所有挑戰。