副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

神秘的大棠公園真係驚喜連連

天氣轉涼,我就快快出動同老公帶兩個仔周圍去玩。仲要係大仔兩歲生日。所以就近近地去我哋都未去過大棠公園。雖然我哋住元朗,但原來都唔係好近。去到超驚喜!一個人都無!我都知無紅葉㗎喇!但係估唔到有一大班鴕鳥

天氣轉涼,我就快快出動同老公帶兩個仔周圍去玩。仲要係大仔兩歲生日。所以就近近地去我哋都未去過大棠公園。雖然我哋住元朗,但原來都唔係好近。去到超驚喜!一個人都無!我都知無紅葉㗎喇!但係估唔到有一大班鴕鳥迎接我哋!大家睇下實況吧! 睇完subscribe埋啦,我每個禮拜都出新片㗎!又要餵N次夜奶,都努力剪片。請支持吓我呢個眼瞓媽媽啦!去片! https://youtu.be/xLHqmYk33iE 影片提供: Yolanda Chiu YouTube channel (Please subscribe!) Instagram: yoli.moli (Please follow me!)