副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

祖祖媽分享簡單孕婦便秘食療湯水【無花果地黃核桃湯】

首先賣個關子先:我哋專頁即將推出每週湯水推介同埋每週專題系列講關於想懷孕,大肚有BB,生仔等等既資訊,唔想Miss左就快D like &follow搶先看我哋專頁啦!

首先賣個關子先:我哋專頁即將推出每週湯水推介同埋每週專題系列講關於想懷孕,大肚有BB,生仔等等既資訊,唔想Miss左就快D like &follow搶先看我哋專頁啦! https://www.facebook.com/JJMA.COM.HK/   上回提到 孕婦便秘 時的成因同點樣可以緩解便秘問題, 今日為大家帶黎一款緩解孕婦便秘的湯水 – 無花果地黃核桃湯 食材: 瘦肉 6兩,生地黃 15g,熟地黃,何首烏 20g,無花果 30g,核桃 30g,蜜棗 4粒,生薑片 3片 做法: 將食材清洗後,瘦肉再出水,等待至水滾後再放食材煲兩小時即可。   湯水的功效 1. 生地黃 – 清熱生津 2. 熟地黃 – 補血滋潤、消渴、消便秘 3. 何首烏 – 補肝腎、養血、解腸燥便秘 4. 無花果 – 清熱生津、治腸熱便秘、消化不良 5. 核桃 – 鎮咳平喘、大便燥結、促進膽固醇代謝 6. 蜜棗 – 補血、健胃、提高免疫力 7. 生薑片 -活血祛寒、健胃止嘔   另外我哋建議菜色方面可以配搭肉鬆蓉蒸排骨,肉鬆蓉 – 補腎益精、潤燥滑腸、血枯便秘。 再配搭多個芝麻糊糖水,芝麻 – 補鈣、潤腸通便。   其實孕婦便秘成因都有好多種(有興趣可以看看我上篇的介紹),最重要當然要飲食均衡同埋多飲水啦!另外祖祖媽提提大家食療湯水只供參考, 食療內容可能含有中藥成份, 如有疑問及個別體質問題, 敬請資詢中醫意見才去考慮服用,是否飲用就要自行決定了^^!   祖祖媽 - 「祖祖媽月子私房菜」創辦人 我們只靠口碑、只有好評、只提供最優質食材及最好的服務! 上門煮餐專家-坐月、坐月、孕養 l 經驗陪月、註冊中醫師、催乳師 l 藥膳食療包 l 月子沐浴包 我哋既月子餐(坐月餐),小月餐(小產食療)同孕養餐:祖祖媽月子私房菜網