副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

簡單2個APP自製WhatsApp Sticker

終於等到iPhone可以自己整Whatapp Sticker喇!只要簡單兩個App就可以自己整Sticker喇!

終於等到iPhone可以自己整Whatapp Sticker喇!只要簡單兩個App就可以自己整Sticker喇! 首先,你需要用到"PicsArt",主要係用嚟Cut返張相變做Sticker。用入面嘅"剪影"就可以畫出你想要嘅形狀。 然後再加入"文字"就ok架喇! 重複整多幾張呢啲Sticker相~ 之後就可以去Step 2。Step 2你需要"WSTick",佢係用黎幫你入啲Sticker去WhatsApp到用架! 你就係"選擇圖片"到揀返岩岩整好左嘅相,入面啲資料我都無填到(太懶了!哈哈)。再禁儲存! 再Click返Sticker個到,就會彈出呢個畫面,咁就大功告成!以後就可以有bb獨一無二嘅Sticker喇! *想要靚字體可以先用美圖秀秀加入字款,再用PicsArt剪返張相~ Like我地Facebook同IG會更快知道我同小恩恩既Update架! Facebook:https://www.facebook.com/90sMummy/ Instagram: https://www.instagram.com/minarainlo/