副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

家居~戶外~防菌有辦法! (預防方法及用品分享)

小朋友食野前、玩完、四周摸完,最重要清潔手仔! 所謂 病從口入! 最近多了很多小朋友患腸胃炎,冬天即將是手足口病 爆發高峰期,一定要注意清潔!

小朋友食野前、玩完、四周摸完,最重要清潔手仔! 所謂 病從口入! 最近多了很多小朋友患腸胃炎,冬天即將是手足口病 爆發高峰期,一定要注意清潔! 家居~戶外~預防分享~ 1️⃣ 寶寶食野前、玩完、四周摸完一定要清潔雙手、清潔枱面/櫈仔 2️⃣ 避免到人多擠迫的playhouse...playgroup...商場 3⃣ 寶寶的玩具、日用品,應常用適量的消毒液消毒 (如:1比99漂白水;寶寶專用的消毒液) 4⃣ 去完街或返完學要清潔乾淨雙手/沖涼 5⃣ 若學校爆發手足口病,要了解病情,必要時避免參與集體活動     家居~戶外~有咩用品好幫手呢?   在家我地會用diffuser 擴香以下具殺菌、空氣淨化功能的精油(只要在大約300ml水中加入6-10滴)   * 羅文莎葉 Ravensara aromatica * 茶樹Melaleuca alternifolia * 澳洲尤加利 Eucalyptus radiata   出外時,海馬媽我常常帶備 濕紙巾 及 搓手啫喱,小朋友常常周圍摸,唔勤清潔唔得!我地用緊這款「薰衣草消毒搓手啫喱」 ✨由IFPA國際專業香薰治療師調配 ✨適合孕婦和8個月以上寶寶使用 ✨ 加入保濕蘆薈啫喱及玉米糖提煉既植物油,消毒同時滋潤雙手,雙手不會愈用愈乾燥 ✨加入純正法國的薰衣草精油,淡淡的香味,除殺細菌外,也去掉濃烈的酒精味 ✨細細支,方便日常出外、返學、旅行使用!   希望以上小分享幫到大家~~ https://www.theraroma.store/ ———————————— 追蹤海馬仔,請Like Facebook 海馬仔成長日記  │ 亦歡迎大家電郵聯絡我們試用產品或活動~   =====海馬仔Channel===== Facebook │ Instagram │ Blogspot  Mamibuy │ ESDLife │ 媽媽經 │  親子集合#tagmum │ ilovemama │ She.com│ SundayKiss│ Ohpama.com