副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[派對小食、香脆煙韌] 芝士麻糬波波

小b爸在家,媽媽我就可以靜靜在廚房整色整水,為下星期開班做準備,練習下!

小b爸在家,媽媽我就可以靜靜在廚房整色整水,為下星期開班做準備,練習下!   麻糬波波好多朋友都好like,煙煙韌韌,仲有好香芝士味,而我都好鐘意食!不過在街外買3個都要十多元! 其實自己整並唔難,新手都做到!   材料: (約15個) 1. 糯米粉 110g 2. 木薯粉 20g 3. 芝士粉 50g 4. 牛油 25g 5. 雞蛋 1只 6. 牛奶 70ml   做法: 1) 預熱焗爐180度。 2) 牛油隔熱水座溶成牛油溶液。   3) 糯米粉及木薯粉過篩,加入芝士粉,備用。 4) 雞蛋與牛油溶液拌勻後,與(2) 拌勻。 5) 再倒入1/2牛奶,拌勻,然後慢慢逐少再加入牛奶搓成光滑麵糰。 6) 將麵糰分成等份,搓圓,放左鋪了牛油紙的焗盤上,180度焗20分鐘,完成。     notes:- 1) 每個焗爐爐溫有差別,請自行調節溫度及時間。