副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

滋補。滋味 【魚鱻森虱目魚精】

海馬媽媽這位在職媽媽,返工搏殺,放工打第2份工,雖然兩份工都開心,但真係日日都好疲累,好需要補品!而且天氣轉涼更加要保重。補好身體!

海馬媽媽這位在職媽媽,返工搏殺,放工打第2份工,雖然兩份工都開心,但真係日日都好疲累,好需要補品!而且天氣轉涼更加要保重。補好身體! 飲過滴雞精,係非常方便的補身品,但媽媽我多飲則好上火、易喉嚨痛! 今次試了深受台灣人歡迎的魚鱻森虱目魚精,唔熱氣,補而不燥(註:鱻 = 廣東話讀「鮮」)  連飲了一星期感覺: *味道鮮甜無腥味 *即飲或加熱都得 非常方便 (返工媽媽補身 easy job) *含豐富蛋白質、低熱量、低鈉、無脂肪、無膽固醇 (貪靚媽媽表示心心眼) *海馬媽我就一早起來空肚飲一包暖的虱目魚精,暖身之餘也感到好似更有精神!      [魚鱻森]嚴選生態養殖虱目魚 - 虱目魚是什麼魚? 這是一款台灣魚,鮮甜味美含豐富蛋白質及多款礦物質,營養價值高,但多骨刺食用比較麻煩!魚鱻森嚴選生態養殖15個月的虱目魚,8小時高溫熬煮,無任何添加,過濾走所有油脂、骨刺及殘渣,放入通過SGS檢驗合格的包裝袋。因虱目魚是來自半海水的生態養殖,鹹度來自於海水,所以無魚腥味,怕魚腥的大人小朋友都可試試啦!   有咩營養? 平時都知飲魚湯好多營養,虱目魚精亦然!一包已含DHA、EPA、高蛋白、高鈣、大量礦物質、豐富維他命(尤其維他命C和維他命B)及人體所需的胺基酸,一碗已可為身體補充很多營養,而且低能量、低鈉、無脂肪、無膽固醇,適合任何年齡飲用!       魚鱻森適合: 小朋友補充營養 (6個月以下嬰幼兒,因腎臟發育未成熟,不建議飲用;3歲以下不超過30ml,及需加入副食品方式飲用,如煮粥) 懷孕前、懷孕中、產後及坐月進補 手術後補身 補身:養顏美容、促進新陳代謝、調節身體機能 補充體力及營養       新出了常溫版 (6包裝) 更加方便攜帶,可直接飲用或放於滾水加熱3-5分鐘飲都得! 可隨時進補 ! 魚鱻森虱目魚精禮盒精美,自用或送禮都非常得體~       在邊可買到? 指定萬寧分店有售 ($536 / 2盒)       魚鱻森虱目魚精 Website : https://www.mrfish.com.hk Facebook: https://www.facebook.com/mrfishhk/     ———————————————— 追蹤海馬仔,請Like Facebook 海馬仔成長日記  │ 亦歡迎大家電郵聯絡我們試用產品或出席活動~   =====海馬仔Channel===== Facebook │ Instagram │ Blogspot  Mamibuy │ ESDLife │ 媽媽經 │  親子集合#tagmum │ ilovemama │ She.com│SundayKiss│ Ohpama.com