副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

日本襪底防滑膠水

想了又想之最後都買左!見心怡愈嚟愈好動,曾經試過著住對無防滑底嘅襪仔去波波池遊戲室,扇腳跌過幾次。阿媽我好自責!

想了又想之最後都買左!見心怡愈嚟愈好動,曾經試過著住對無防滑底嘅襪仔去波波池遊戲室,扇腳跌過幾次。阿媽我好自責! 慳得就慳嘅我開始唔明白點解支膠水賣成70蚊。所以就試下用白膠漿睇下得唔得,結果梗係唔得啦,等乾嘅時候見佢啲膠水已經滲晒入去,完全無膠表喺襪底。噢,實驗失敗了!又試過去萬能嘅淘寶搵下啦,都唔見有得買。 唔… 日本呢支膠水應該有啲料到,咁岩見有bb網有特價$60蚊,試下啦! 效果好好喎,做法非常簡單,好似填洞洞油顏色咁。星星形狀嘅係第一水整,所以唧得好厚。其他嘅就無用圖紙,隨意咁唧。出嚟嘅成果係用圖紙+厚唧嘅最好!其餘嘅因為厚度唔太平均,同埋收口時有dd尖咀,似軟雪糕下次整應該要唧厚身啲+刮平表面先ok!  試著效果都正常,放洗衣機洗都無脫膠,可以著住襪跳舞啦心怡! 都唔細支,材料非常簡單: 膠水、圖紙、刮板 填完星星之後就鏟走多餘的膠水 建議盡量向上拎走張圖紙 只有星星用圖紙,其他就隨意喞。用圖紙效果最好 視乎喞膠厚度,風乾15-30分鐘左右,變晒透明就完成了!