副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【親子遊回顧.住宿篇】2018年度四大超值住宿

今年外遊不及2017多,因為大肚時有特殊狀況取消了部份行程。

今年外遊不及2017多,因為大肚時有特殊狀況取消了部份行程。 不過,都去了一次長途、數次短途,包括日本 、泰國、台灣 (台灣竟然去了3次) 住宿方面,今年有少少突破,試新嘢! 以前,我鐵定唔會揀親子民宿,覺得嘥錢,公園都有滑梯玩,做乜要喺房玩? 既然親子民宿受歡迎,自然有其生存價值,體驗一下也無妨。 雖然花錢「親子」,但都嚴守物有所值的原則,以下都是住完不會呻笨的住宿。   台灣 - 宜蘭自然捲北歐風格旅店 內內外外北歐風設計、落羽松和小湖泊圍繞,靚! 房內有滑梯、彈床、童書等等 沒有車車,但有獨木舟親子玩 早餐超讚   泰國 - 布吉Tropical Palari Villas 帶小孩住pool villa無得輸 水泡水槍唔使執,打開門就跳落水 兩個大睡房,有廚房有車房 平過住巴東區酒店   意大利 - 佛羅倫斯Camping Firenze 不是只有駕駛露營車才可進駐,campsite內有靈營屋出租 有廚房,空間充裕 最正係夜晚走出門外就可以看星星   日本 - 京都米勒甘萊斯二號公寓式飯店 超值超值超值,價錢平到O嘴的滿分民宿 近伏見稻荷大社 民宿主人十分helpful 如果只揀一間最超值,就是這間!   我fb:小寶帶爸媽去旅行 (facebook.com/travelwithbobo)