副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【嬰兒有機食品Bellamy’s Organic】

小朋友去到四至六個月開始,就要開始加固。踏入加固嘅階段,就好似去咗另一個世界咁,因為小朋友除咗食奶,就要開始食其他嘅食物,呢個時候揀食物係要好小心!

小朋友去到四至六個月開始,就要開始加固。踏入加固嘅階段,就好似去咗另一個世界咁,因為小朋友除咗食奶,就要開始食其他嘅食物,呢個時候揀食物係要好小心! 最近認識左一個品牌,叫做Bellamy’s Organic,佢係一個澳洲嘅牌子,原產地都係澳洲架,而且仲攞咗澳洲農業可持續發展協會( NASAA)嘅有機認證,純淨優質,真係會用得好放心! BB如果食奶食得唔係太好,去到四個月嗰陣,就已經可以開始食米糊,Bellamy’s 嘅米糊無添加糖或者鹽,而且仲特別添加鐵質,因為BB去到六個月之後,身體嘅鐵質就開始唔足夠,特別添加鐵質嘅食物,可以更加make sure佢哋吸收到。就咁加人奶/奶粉奶就可以開到,超簡單呀! 我試過mix埋落去整pancake都得架! 呢個有機蘋果香桃果蓉亦適合四個月或以上嘅BB食用,寶寶好容易吞食,口感好幼滑,細細包拎出街比BB食都好方便,而且BB都一定會鍾意食! 去到再大個啲八個月或以上,就可以食有機雜菜字母粉,一樣都係無添加鹽或者糖㗎!仲係用有機小麥製成嘅添! 呢個有機蘋果乾, 12個月以上就可以食㗎啦,係BB版嘅「薯片」,哈哈!小恩恩下個月就可以開始食喇^_^ 回望返唔同嘅stage,發現小恩恩已經大個咗好多,真係好唔捨得!