副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

為皮膚炮製一場奢華美宴 - su:m37 鎏金溯茫系列

過多幾日就係農曆新年啦, 大家一定很忙碌啦~ 我就忙著要趕野啦, 仲要買新衫過年, 辦年貨, 仲食團年飯.... 仲要包利是, 真係忙到一頭煙架~

過多幾日就係農曆新年啦, 大家一定很忙碌啦~ 我就忙著要趕野啦, 仲要買新衫過年, 辦年貨, 仲食團年飯.... 仲要包利是, 真係忙到一頭煙架~ 不過我點都要留返的自己既ME TIME既, 你知啦~ 女士幾辛苦, 都要留返時間俾自己, 而我就會用我既護膚時間, 例如敷MASK, 做TREATMENT, 甚至用上一套好GRAND好頂級既護膚系列都係一個令自己開心既事黎~  試過唔同既產品, 都知道黃金除左係非常矜貴既, 自古以來人類已懂得以黃金修護皮膚,例如埃及妖后Cleopatra及中國古代女王會以黃金護膚。加入黃金成分的產品,由潔面、精華素、護膚油到身體護理甚至按摩棒也俱備,能全面為皮膚帶來各種金光閃閃的修護。而我近來就用上了su:m37˚ 最頂級黃金系列, 呢個系列具強大的修復治癒力量! 有時我地有壓力大, 唔夠訓, 皮膚狀態真係差到不得了, 加上近來工作真係好忙, 仔仔學校又有考試同表演, 訓既時間真係少之又少, 自然就差左啦~ su:m37˚鎏金溯茫系列有三大既要素, 包括為皮膚提供淨化, 再提供肌膚力量! 而且仲有強大既修復治癒力量, 為都市女性抵禦環境污染及壓力之外, 仲會修復每日因外界刺激而受損的肌膚屏障,造就完美肌膚!  su:m37˚鎏金溯茫系列有我地最日都需要既產品, 包括有:  1) 鎏金溯茫重生潔面乳  2) 鎏金溯茫重生爽膚水  3) 鎏金溯茫夜間重生安瓶精華  4) 鎏金溯茫重生乳液  5) 鎏金溯茫重生面霜  6) 鎏金溯茫煥活精華  如果你問我最愛那一款產品? 我可以答全部嗎? 因為我覺得重生潔面乳佢加入左24K黃金同珍珠成份, 洗完面好舒服同好舒服….. 而又夜間重生安瓶精華用左之後, 第2朝皮膚又飽滿, 好似飲飽水咁…. 不過其實都有特別喜愛既其中一支產品既, 就係鎏金溯茫煥活精華啦~為何佢會得到我既垂青呢?  其實我最愛用既產品係精華, 不論係咩質地, 我都愛用~ 而呢支鎏金溯茫煥活精華, 以黃金幫我排走肌底既毒素,回復緊緻光潤肌,給我既肌膚有至高無上的享受. 而具有Golden Elixir 呢種治癒發酵成份具有抗炎, 促進肌膚膠原蛋白既合成, 修復肌膚既屏障, 尤其係我睡眠不足既日子, 用上呢支煥活精華, 皮膚都立即叉滿電啦~ 我會每次用5-6滴, 再加打圈按摩皮膚, 自然皮膚好似黃金咁滋潤啦 如果想”請”皮膚食用一場奢華美宴, 就必定要試呢SETsu:m37˚鎏金溯茫系列啦~ 而香港首個su:m37˚專櫃已於尖沙咀Facesss開幕啦~ 有興趣試用既朋友可以去睇吓啦~ 再祝各位新年快樂, 青春常駐!