副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

日本Genki紙尿片 比想像中柔軟好用

唔知大家有冇聽過Genki呢個牌子呢?我自己一開始就唔太認識呢個牌子,但就有見過網上商店,有埋有麵包超人圖案嘅尿片,原來就係呢個牌子出嘅!

唔知大家有冇聽過Genki呢個牌子呢?我自己一開始就唔太認識呢個牌子,但就有見過網上商店,有埋有麵包超人圖案嘅尿片,原來就係呢個牌子出嘅! 先講下我嘅第一印象啦!一拎上手,尿片係超級超級柔軟!因為平時用其他牌子嘅尿片,都會覺得有少少硬身,有啲膠膠地嘅感覺!但呢一款尿片,摸上手好似摸緊棉花咁,係好soft架! 外貌上佢同普通拉拉褲冇乜嘢分別,不過褲頭位,相對比較窄身,但都有彈力,可以好緊貼到BB嘅腰部位置。尿濕顯示一樣都係變做藍色嘅時候,就係要換片啦! 尿片入面,佢嘅物料表面好光滑軟熟,相對可以減低BB不適嘅機會。而且採用左高透氣物料,可以保持pat pat乾爽透氣 Genki尿片係係日本製造(即刻加咗分)!因為係亞洲人嘅設計,所以BB著都會比較fit!同埋佢有XL size,再肥美啲嘅bb都會岩著啊! 我試過倒左3杯180ml嘅水入去,都無漏同滲嘅情況!入面摸上手,都只係有少少水氣,畢竟3杯180ml真係好多水~(圖中圈住嘅係個丁丁咁多水珠) 有興趣了解更多嘅媽媽可以去佢地Facebook拎試用裝啊! https://www.facebook.com/nepiahk/   鍾意我嘅分享,可以Like我地Facebook同Follow IG啊!比個支持鼓勵我!入面會有更多唔同分享比到大家架! Facebook https://www.facebook.com/90sMummy/  Instagram: https://www.instagram.com/minarainlo/ 歡迎聯絡(*´∀`)~ 出席活動/廣告合作/開箱/產品試用 Email: iamlorrainelo@gmail.com