副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

我家有美食家

女兒蒑蒑自6個月起加固,一開始我都系叫工人姐姐煮黎煮去都魚肉菜粥/蕃茄肉碎粥甘,跟著食飯個陣就俾條菜佢咬下甘。一黎貪方便,二黎我吾想佢食甘多好野然後偏食。不過一歲之後佢就開始挑剔了!

女兒蒑蒑自6個月起加固,一開始我都系叫工人姐姐煮黎煮去都魚肉菜粥/蕃茄肉碎粥甘,跟著食飯個陣就俾條菜佢咬下甘。一黎貪方便,二黎我吾想佢食甘多好野然後偏食。不過一歲之後佢就開始挑剔了! 雖然我都試過忍心由佢吾食,不過見住佢越來越瘦,好怕佢吾夠抵抗力,如果佢病我大住肚又病埋就幣傢伙,所以真系冇得再懶了,唯有親自出馬,自己上網搵食譜,一星期裏面儘量每日轉吾同口味黎博紅顏一笑呀! 史提芬周話過「只要有心,人人都可以係食神!」呢句好啱!我屋企不嬲都有個隊友兼美食家,問佢好吾好味如果佢坦白俾意見我只會火都黎,(有人煮埋俾你食仲想點⋯)不過美食家2.0就吾同了,每次問佢好吾好味,如果點頭我就特別滿足,啱食真系會同我清唒,但相反吾啱食,佢會擰左頭先然後食兩啖吐番出黎。(火都黎⋯⋯不過忍住) 所以只要我有心,一定煮到啱美食家2.0胃口既美食。真心佩服好多媽媽blogger成日有吾同食譜分享,我自己都要慢慢改進。 我的Facebook Page: Man Man Diary   我的 Instagram IG#: diarymanman ***邀稿/出席活動:diarymanman@gmail.com*** 駐站Blogger: Oh爸媽-ohpama.com: Feautred Blogger MamiBuy香港媽咪幫:駐站部落客 Beauty Exchange:Certified Blogger ESDlife: Blogger 廿四孝父母 – 24parent.com: Featured Blogger PressLogic 親子日常: Blogger She.com: Blogger   親子集合 #Tagmum: Blogger