副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

解決沖涼忽冷忽熱問題!

唔知有冇人同我一樣,都好怕沖凍水涼!記得以前細個沖涼嗰個熱水爐,沖沖下會冇咗熱水,仲會忽冷忽熱,冬天嗰陣真係好辛苦,仲試過因為咁樣凍親。有時返嫲嫲嗰度住,都仲係忍受緊呢個舊氣爐。

唔知有冇人同我一樣,都好怕沖凍水涼!記得以前細個沖涼嗰個熱水爐,沖沖下會冇咗熱水,仲會忽冷忽熱,冬天嗰陣真係好辛苦,仲試過因為咁樣凍親。有時返嫲嫲嗰度住,都仲係忍受緊呢個舊氣爐。 所以最近都物色緊一啲新爐,想佢老人家可以沖返個暖水涼。原來依家市面上嘅三相即熱式電熱水器,可以供應恆溫搵定嘅熱水,仲可以調節自己適合嘅溫度,體積都好細部,收係櫃或者天花板都可以! Vaillant有四款唔同嘅即熱式熱水器,價錢有4000至到$8000不等: 最重點係如果個爐壞咗,佢哋仲有借用服務,會有一個免費租用服務俾返VED嘅客戶!即拆(懷爐)即裝(借爐)!咁就唔需要捱凍沖凍水沖啦! VED都好錫消費者,如果部熱水爐壞咗,可以更換損壞零件,大大減低維修費用或者購買新熱水爐嘅開支!而且仲好環保添! 如果大家有事沖涼都忽冷忽熱、或者想知道點樣可以令到熱水爐更加耐用,再睇埋下面嘅Q&A啦! 1. 洗澡水忽冷忽熱? 先撇除熱水爐壞了,其實現在的電子恆溫熱水爐只要輸入所需要的溫度(一般是38-41度), 將水龍頭撥去淨熱水那邊,電子板及水流閥就會幫你計算好加熱溫度, 然後輸出適當水溫。相反,如果自行溝水或者廚房其他出水處有人用水的話,搶了凍水就會忽冷忽熱了。 2. 花灑、水流量及熱水器的關係 市面上花灑頭由慳水5.7-9公升/分鐘至雨林式花灑頭16-20公升/分鐘流量都有。如果家中用節能慳水即熱式熱水器,流量是8公升/分鐘, 最好就買一個流量較細的花灑頭。一般有按摩功能或雨林式的花灑流量需求好大,如果爐輸出量比較細,就會做不到效果了!所以買之前衡量家中熱水爐的輸出量才選購花灑。 3. 如何讓熱水爐更耐用? 其實每次大廈洗水缸,水喉裏面都有可能存有氣泡同雜質,開熱水爐後,水管裏面的雜質入爐内之發熱芯後,輕則有機會令發熱芯損毀而導致壽命大大減短,重則可能會燒發熱 芯! 所以當你知道有停過水或者洗過水缸,記得在熱水爐不通電情況下,將龍頭撥去熱水位置放幾分鐘水,直到水流無再「窒吓窒吓」或者無氣或雜質出黎才開爐,熱水爐就會更耐用!