副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

四大長老軟硬兼施谷孕媽咪食嘢,簡單幾招教你準備專屬的孕養餐!

  坐月要有月子餐,孕婦亦要有孕養餐?! 簡單幾招教你準備專屬自己的孕養餐啦!   以下既說話各位會唔會似曾相識呢? 「大既唔食細既都要食啦」 「阿XXX我見佢食好多嫁,你好似食得太少喎!」 「點解你愈陀BB愈瘦,你平時食得夠唔夠嫁?」   沒錯啦,上面就係四大長老最最鍾意對住孕媽咪講既說話,講完之後仲會不停軟硬兼施挾勁多餸或者準備好多補品俾孕媽咪食用,不過大部分孕媽咪有無需要食咁多呢? 並唔係每位準媽媽都食到兩個人的份量,餐餐食到飽一飽都好辛苦嫁!以下話比各位孕媽咪知有咩方法應付啦!   1. 現今科技先進,孕媽咪照超聲波檢查已經知有無需要食多D! 一般產前孕婦超聲波可以知道胎兒現時呎吋比起正常尺寸有無過大或過小,而絕大部分孕媽咪亦會以數據作為指標去計算有無需要食更多。如果胎兒發展已比同期胎兒快好多,孕媽咪食更多的話,到後期胎兒有機會會變成大隻B增加分娩難度呢!   2. 帶同四大長老一齊去尋求專業意見! 有部分孕媽咪本身諗住順下老人家意思,只不過食食下真係愈嚟愈唔對路,特別好多老一輩沿用以前的一套會煲唔少補品比孕媽咪飲用!真實個案分享曾經有客人因為媽咪不斷煲補品比佢飲用,結果搞到身體好燥之餘,仲出現唔少問題。喺見完我哋中醫師勸解後先知道真係唔可以不停食,所以客人的媽咪都唔敢再煲嘢比孕媽咪!       3. 市面上有唔少孕養餐同孕養餐外送,但唔係款款岩自己?! 每個人體質唔同,同一款湯水飲落去效果都未必一樣,更何況係孕媽媽呢,所以各位孕媽媽要小心選擇適合自己,甚至專屬自己的一套孕養餐就最好,千萬唔好人食你又食呀!         想了解更多我們的食療,歡迎到我哋專頁問我哋 https://www.facebook.com/JJMA.COM.HK/ 亦可以去我哋網頁了解更多孕養餐、坐月餐及小月餐:祖祖媽月子私房菜網   祖祖媽 - 「祖祖媽月子私房菜」創辦人 我們只靠口碑、只有好評、只提供最優質食材及最好的服務!香港衛生署註冊中醫藥零售商 上門煮餐專家-坐月、坐月、孕養 l 經驗陪月、註冊中醫師、催乳師 l 藥膳食療包 l 月子沐浴包