副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【育兒心聲】每當寶寶睡著,都好想錫醒佢。醒咗又想佢瞓返

歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.comFacebook專頁: 和牛B嘅成長專頁

大家會唔會同我一樣,都有呢個想法?就係BB由初生到而家,瞓著嘅時候BB都係特別可愛、特別似小天使。見佢瞓著就會好想錫佢,但當佢哋瞓醒活動能力、說話超多嘅時候,又好想佢哋靜落嚟。初生嘅時候,食飽奶唔瞓不停扭、不停喊係令我最傷腦筋嘅情景。BB好似變成小惡魔咁…當佢終於瞓著咗,馬上又變返小天使,超想錫佢一淡!!而家和牛B大個咗,活動能力、說話能力都愈來愈好。每日都會有十萬個為什麼,而且精力仲超旺盛。不過,無論點都係自己嘅小寶貝。瞓著時、清醒時,一樣都係我嘅可愛小天使。--------------------------------------------------歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.comFacebook專頁: 和牛B嘅成長專頁Instagram: wagyubmami            --------------------------------------------------姊妹合作**Precious M accessories**利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。