副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

返工媽媽化妝的日常

零毛孔妝容要有好的底霜~平時返工前,我高速化妝都不忘要打好個底!

零毛孔妝容要有好的底霜~平時返工前,我高速化妝都不忘要打好個底! 遮蓋面上的粗大毛孔之餘也避免 T-zone (額頭和鼻) 未到中午就出哂油!   來自法國的 ZINO 瞬滑霜,可以幫到手! 獨有「定點淡紋分子」,一搽可遮蓋面上95%瑕疵、細紋、粗大毛孔;「透明質酸粒子」可長效鎖住肌底水份,使用後肌膚滑咗,白咗,近睇都睇唔到粗大毛孔!     ZINO 瞬滑霜 - 可即時隱形毛孔 - 可作妝前底霜使用 - 改善暗啞泛黃膚色 - 不含矽成分 (長時間用矽的產品會容易堵塞毛孔)     使用方法 日間使用,用於精華液或保濕乳液後 也可作妝前底霜用   放假我都係用佢 加防曬出街 睇落都似化咗淡妝~白滑零毛孔 lazy mom!   ---------------------------------------------- 銷售點 全線萬寧 及 ZINO 概念店(銅鑼灣皇室堡及荃錦中心)   網上銷售渠道: ZINOMALL.com (https://www.zinomall.com/product-detail.php?product_id=320)   ———————————— 請Like Facebook 海馬仔成長日記  │ 亦歡迎大家電郵聯絡我們試用產品或出席活動~   =====海馬仔Channel===== Facebook │ Instagram │ Blogspot│ SundayKiss│ Ohpama.com│ Cook1Cook│ Mamibuy │ ESDLife │ 媽媽經 │ 親子集合#tagmum  ilovemama │ She.com│U Blog│WeShare