副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[爸媽放大假]$3500閃遊沙巴

上一次二人行去旅行已是三年半前,超過1200天。上月農曆新年後,突然有個「很想抖一抖」的念頭,碰巧一張沙巴來回機票唔使500蚊,想了一天如何安頓小朋友,就扑搥吧!

上一次二人行去旅行已是三年半前,超過1200天。上月農曆新年後,突然有個「很想抖一抖」的念頭,碰巧一張沙巴來回機票唔使500蚊,想了一天如何安頓小朋友,就扑搥吧! 其實地點沒所謂,志在兩手揈揈。星期四晚上8點機,接兩個小朋友放學回家才去機場。實際只玩兩日,因為星期日早機,9點半便回到香港,下午還可以帶小朋友去街,perfect! 冬末初春,要輕裝上機,去東南亞地方不會錯。沒帶小朋友,腳踢涼鞋上機,行裝就是一個手提喼和手袋,坐巴士去機場、過關行e道、晚餐食辣、不用節制飲咖啡......有太多久違了的事。   酒店最緊要地點方便,反正大部分時間外出,亁淨企理便夠,三晚酒店不用1000元。抵埗第二天坐船去了兩個外島花費400多元,另一天參加包午餐local tour去神山公園、吊橋、牧場,約600元。如果玩多一日,應該會去迪加島吧! 其餘的錢都花在飲食上了。有一晚走去夜市,但感覺麻麻,只食了個海鮮冬蔭公、烤雞翼和甜品,又跑回去加雅街食。早餐都是食kaya toast、半熟蛋和叻沙,飲拉茶桔仔水,富源馮業怡豐都食過,各有特色但都係好味;肉骨茶叫到一枱都係亦不過70蚊;加雅街晚上變食街,烤蠔20蚊3隻、大蝦十零蚊、串燒2蚊串、蛋糕10零蚊一件、蠔餅20蚊、沙冰6蚊、雪糕10零蚊...... 有太多大件夾抵食的了。原本仲想去book cafe或october「文青」一下,但肚滿腸肥只想睡,急急行返去酒店覺覺豬了。 3500蚊,無多無少,坐埋25蚊grab去機場,剩返幾蚊雞,爸爸媽媽放大假閃遊之旅完美結束。   我FB:小寶帶爸媽去旅行(facebook.com/travelwithbobo)