副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

返工泵奶之必備用品

產後復工之後第一個要處理的問題當然係泵奶,建議在復工之前預早同上司溝通好。我好幸運,有一個很體諒我的上司,而且公司也是一個母乳友善的工作間,所以返工要泵奶並不算太困難。

產後復工之後第一個要處理的問題當然係泵奶,建議在復工之前預早同上司溝通好。我好幸運,有一個很體諒我的上司,而且公司也是一個母乳友善的工作間,所以返工要泵奶並不算太困難。 我記得復工之前一個月,我擔心復工之後會無奶,所以我就開始調教自己的身體和儲奶。但幸好我既擔心是多餘。 進入正題,奶泵,冰種及配件當然是必須啦,但也有其他返工泵奶必備的用品: 1)Hand free bra: 因為泵奶會好悶,而且都會想可以上網。我好多時會睇個仔既相,幫助出奶,也試過仔仔件衫返工聞,聞一下精神會放鬆一點。我用的是Simple Wishes hand free bra, 有試過在淘寶買了一個,可是質素不好,用一陣拉鍊就爛了。 2)消毒洗手泡泡: 應該不用多說了吧,保持清潔。 3)微波爐消毒袋: 把泵奶配件都放進去消毒袋,再叮3分鐘,消毒完成才泵奶。另外也有買消毒噴霧。 4) 盒子及清潔用品: 把用過的配件裝好,再拿去洗。因為我會在公司泵兩次奶,所以必須清洗配件。 其實要用的物品也不算多。 不過,有時都會遇到泵唔起既情況,通常因為BB剛埋身食完,因為佢吸力太大,泵既吸力比不上,就出唔到奶。但我也不敢把力度開太大,怕泵傷乳房。另一個原因,是因為太心急,想快點泵完,但d奶就愈泵唔出。還有,我發現調整乳頭在喇叭內的位置也是非常重要,我會讓乳頭放置在喇叭管內稍高的位置,但並不會貼住喇叭管,同時自己也要坐直才容易泵。 要解決泵唔出既情況,都會用手先打圏按摩及用手指由外掃向乳頭,喚醒乳房。之後,通常出了一個奶陣之後,會出左8成奶,要泵出剩下的兩成,我會把奶泵調至按摩模式,按摩之後再泵,有時會配合按壓。 不過,有時都真的會泵唔到,咁我就會唔泵,等下一轉早點泵,我都是不想太強逼自己。