副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

坐月知識!坐月沖涼洗頭只用薑皮可以嗎?只做驅風又夠唔夠?

好多人會以為產婦生完B已經係經歷完最辛苦的階段!只不過現實當然唔係啦!岩岩先完的產婦除咗要忍受傷口痛楚(不論開刀或剪會陰的傷口),仲要忍受谷奶的痛,子宮收縮等痛楚,以上情況好多時產婦只會默默忍受並唔會

好多人會以為產婦生完B已經係經歷完最辛苦的階段!只不過現實當然唔係啦!岩岩先完的產婦除咗要忍受傷口痛楚(不論開刀或剪會陰的傷口),仲要忍受谷奶的痛,子宮收縮等痛楚,以上情況好多時產婦只會默默忍受並唔會考慮食止痛藥,只不過除此之外仲有好多其他問題呢! 唔少客人產婦分享係公立醫院生完BB返房後,都會發現房間係非常熱!好多時問護士都會話冷氣系統有問題,或者冷氣已經開到最大!依個時候好多產婦真係熱到不斷出汗,坐月期間不斷出汗,仲要沖唔到涼真係好難頂呀!   「坐月坐得好,身體會比以前更好!」 產後坐月期間是產後媽媽身體最虛弱的時候,唔沖得涼係想幫助產婦避免入風,甚至係手指都唔好沾水!不過同時亦是身體調整的機會,坐月唔好會後患無窮:脾虛、頭暈頭痛、筋骨關節痛,甚或痛症亦會陸續出現很難斷尾。   咁各位產婦點樣解決沖涼的問題? 有部分會選擇忍一個月先沖涼洗頭 有部分會選擇用免沖洗用品先沖涼洗頭 有部分會等出院回家後用大量薑皮沖涼洗頭一個月(大前題係要先準備好) 有部分會準備薑類沖涼產品取代傳統薑皮沖涼及洗頭 有部分咩都唔理頭兩日直接沖涼洗頭!   不過孕媽咪界開始有疑問「到底薑類沐浴產品真係有驅寒作用?」 源於唔少坐月產婦用完發覺無個種好熱的感覺,所以變相覺得做唔到驅風的作用!   其實好的坐月沐浴產品只得薑皮驅寒驅風係唔夠,如果能一次幫身體做到過年大掃除咁,將虛弱的身體嚟個大調整,令坐月時食療同沖涼能夠互相發揮作用就最好。市面有部分認證的沐浴包做到洗頭沖涼一take過,而且配合用料做到止癢殺菌、舒筋活血、除濕鎮痛,防止產婦因為坐月期間體質較弱而病添!   想了解我哋GMP認證香港製造的金裝月子沐浴包,請到https://bit.ly/2Ib9Gpd 想了解我哋專業上門現煮孕養餐、坐月餐、小月餐、想孕餐食療:祖祖媽月子私房菜網   其他坐月文章分享: 坐月要識補!孕媽咪必知坐月進程! 精明坐月小貼士!上門煮餐VS外送月子餐?! 坐月坐得好,原來有好多好處?!坐月好處大公開! 教你做好神隊友的角色,讓太太坐月坐得好,渡過舒服的時刻!   **以上坐月營養及進補資訊只供參考,想知更多可自行諮詢醫生或營養師意見**   星級分享黃長興夫婦體驗月子餐 星級分享陳麗麗小姐體驗Part1 星級分享陳麗麗小姐體驗Part2 星級分享沈可欣小姐體驗 星級分享莫家淦夫婦體驗   祖祖媽 - 「祖祖媽月子私房菜」創辦人  香港首家上門煮餐專家-坐月、小月、孕養、好孕、陪月、催乳 專頁即時查詢:http://m.me/JJMA.COM  Whatsapp查詢: https://wa.me/85261301277 入圍2019香港最受歡迎品牌名單 l香港註冊中醫藥零售商 「我們靠口碑及好評、提供最優質服務及最新鮮食材!」