副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

週年慶推介。 細味滿意西班牙菜

不經不覺已4週年,我們一家還是想去一間美味的餐廳慶祝一番!上上星期去了佐敦一間西班牙菜餐廳~

不經不覺已4週年,我們一家還是想去一間美味的餐廳慶祝一番!上上星期去了佐敦一間西班牙菜餐廳~     餐廳室內雖然唔算好大,但環境舒靜,牆身同窗邊都放左好多小盆栽, 營造到一個好 Relax 的小Garden (其實還有個空中花園用膳區,我諗日間在外用餐更加似在Garden食飯)     食物方面有Dinner Set 、 單點西班牙菜式及多款海鮮拼盤!今次慶祝活動,我們試了好多款:     櫻花蝦柚子煙鱔魚薄片沙律 擺盤好靚,所有菜、魚都好鮮甜,配上柚子汁更將鮮味提升!     菠菜西班牙薯丸 這裏在薯仔內再加入菠菜蓉,再直接油炸,做到表面脆卜卜,裡面煙韌的口感,食之前點上千島醬,很可口。     黑松露野菌忌廉湯 飲得出蘑菇的鮮味!是真的用野菌加黑松露及忌廉打出來的忌廉湯!好濃郁的香菇味道,每一口都好creamy,難怪海馬仔都大口大口的飲落去!     鮮刨黑松露牛肝菌雲吞 雲吞一向是我最喜歡的菜式!香濃嘅黑松露, 雲吞上還刨上了多片黑松露,醬汁份量超多, 非常 Creamy, 雲吞內包入濃濃的肉粒蓉,配上醬汁一口滿足~     西班牙海鮮飯 必試!想當年我們兩個去honeymoon都有去到西班牙,食過這西班牙菜的代表 - 西班牙海鮮飯,今次食返令人又回味甜蜜的回憶呢! 這裡用上豪華海鮮材料, 包括龍蝦、蟹肉、大蝦、魷魚、青口、蜆。上枱一刻已非常賞心悅目,而且色彩豐富美食,未食已攞100分!試埋味道,所有海鮮都非常鮮味,飯底完全吸收晒所有海鮮精華,每一口都很juicy的海鮮味,每食完一口都很想再食!       總結:味道好,價錢不太貴,週年慶祝/ 紀念日慶祝 非常化算~ 老公表示我good job     Chelsea Garden & Restaurant 網址: https://s.openrice.com/QrbS0uWS800 地址: 佐敦柯士甸道7號UQ Place 4樓 電話: 39740822 泊車方面:大廈沒有泊車位;建議泊對面童軍總部 (weekend $27/hr)