副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

當全職媽媽要面對?

自從上年10月無請工人姐姐,半年來兼職會計、網店,返工湊阿仔去媽咪屋企,基本上無放過假,每日不停地工作!直至上個月決定放棄兼職,轉做全職媽媽,請不要羨慕我⋯已經過無限次內心爭扎,才做出這個決定。

自從上年10月無請工人姐姐,半年來兼職會計、網店,返工湊阿仔去媽咪屋企,基本上無放過假,每日不停地工作!直至上個月決定放棄兼職,轉做全職媽媽,請不要羨慕我⋯已經過無限次內心爭扎,才做出這個決定。 前排有同事問我,做乜又好似瘦咗? 我:係呀!無時間食野! 同事:點會呀!而家湊仔應該好得閒架! 我:唔係囉!要騰黎騰去,好忙,阿仔又成日痴住我。 同事:你氹咗瞓覺咪得閒囉! 我:我話我阿仔唔瞓晏覺,掛住玩。 同事:小朋友唔係好鍾意瞓覺架咩! 我:唔係架! 原來好多人都認為湊小朋友係好得閒?   當全職媽媽要面對的是,可能要很長時間,過這些每日重覆又重覆日子,除了照顧阿仔每日3餐、家務、晚餐,一腳踢~無停手,食無定時得到胃病⋯得爸爸一個人搵錢,變得慳家⋯ 慳得$1得$1,很容易鑽牛角尖,聽閒言閒語,令人不安。   我有兼職經營網店,可以令我找到滿足感,還找一些有興趣去學習,向著理想前進,靠我雙手幫補家計,不用爸爸一個人搵錢咁辛苦。