副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

坐月坐得好,身體會比分娩前更好!點樣可以做到?

現今社會的觀念會覺得坐月無以前咁重要,特別透過網上資訊又或者節目介紹知道外國生完BB的媽咪都唔會坐月,甚至好多會生完第二日就出街,生完無耐就運動等等!講到依度,好多孕媽咪都會話「咁點解我仲要坐月呢?」

現今社會的觀念會覺得坐月無以前咁重要,特別透過網上資訊又或者節目介紹知道外國生完BB的媽咪都唔會坐月,甚至好多會生完第二日就出街,生完無耐就運動等等!講到依度,好多孕媽咪都會話「咁點解我仲要坐月呢?」   每位媽咪生完BB之後,坐月係為咗令身體恢復體力之餘,重要係令子宮恢復狀態! 子宮會影響住每位女士將來的健康,所以坐月食療食得岩,令懷胎十月積聚係子宮入面的物質能完全排出,子宮先有空間重新發展!   必做的坐月小貼士 1. 生完BB不能吹風,所以大家都會見到好多生完的媽咪都會帶帽同頸巾等等! 2. 用水要小心,媽咪洗手必定要用暖水開水洗手,避免用凍水洗手引致手指日後有關節疼痛等問題! 3. 洗頭沖涼要小心,有部分媽咪會忍唔住頭髮及身體一直處於流汗的狀態,所以會很想盡快沖涼,各位媽咪要小心選擇免沖水或適合的坐月沖涼產品!好用坐月沖涼用品推介 4. 坐月期間不能拿重物,不能踎低,否則有機會出現盆底肌鬆弛等影響深遠的問題! 5. 飲食方面不能吃生冷食物之外,亦不能吃有味精的食物,減少身體內的負擔! 6. 坐月休息時,盡量坐或訓,少站著會讓身體更少出現其他因分娩而出現的後遺症(如子宮下垂等症狀)   坐月坐得好,子宮恢復得好,媽咪的荷爾蒙分泌會回復正常,對身體的血液及淋巴循環會好好,身體就更加能夠回復到比產前更好呢!!月子餐食療服務   祖祖媽 - 「祖祖媽月子私房菜」創辦人  入圍2019香港最受歡迎名單 l 香港註冊中醫藥零售商 我們只靠口碑及好評、只提供最優質食材及服務! 上門煮餐專家-坐月、坐月、孕養、好孕 l  藥膳食療包 l GMP金裝認證月子沐浴包