副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【懷孕大小事 - 用照片記錄肚皮】

生下蘋果已經一個多月,坐完月,當媽咪的生活也漸漸開始適應。 (已經習慣了每天泵奶, 餵奶, 沖涼, 換片, 哄睡, 洗奶樽的節奏)

生下蘋果已經一個多月,坐完月,當媽咪的生活也漸漸開始適應。 (已經習慣了每天泵奶, 餵奶, 沖涼, 換片, 哄睡, 洗奶樽的節奏) 雖然每天仍然是嚴重的睡眠不足,不過看著女兒一天一天的成長, 真係幾辛苦都值得。 懷孕的時候習慣每4星期就影低肚皮的成長,到蘋果出生滿月當日,終於可以來一個終極照片啦!  (小小建議: 可以搵一個固定位置/背景影, 咁到時候執相會比較容易同出黎既效果都好d!)   睇返張相, 會有一種莫名既感動,孕育一個生命真係好神奇。 如果正在懷孕的準媽咪, 我都好建議你地每個月都記錄住肚腩既成長啊~ :D     ****************************** Facebook Page: KCC Lovelife x 我們的生活日常 -香港x馬來西亞 Instagram: kcclovelife MamiBuy香港媽咪幫: KCC-蘋果媽 esdlife: https://wow.esdlife.com/kcclovelife 聯絡電郵: kcclovelife@gmail.com