副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

「治敏原」益生菌產品分享

今日有朋友問S媽媽懷孕到而家授乳階段有食咩營養補充品,其實我同一般媽媽一樣,都係食果幾種! 不過S媽媽就特別想介紹益生菌產品比大家!!

今日有朋友問S媽媽懷孕到而家授乳階段有食咩營養補充品,其實我同一般媽媽一樣,都係食果幾種! 不過S媽媽就特別想介紹益生菌產品比大家!! 益生菌係人體腸道內本身就存在既有益菌,佢唔只可以改善便秘腹瀉, 仲可以減少妊娠糖尿既發病率, 孕媽媽服用益生菌有助於提升BB既抵抗力, 免疫力同健康既腸道生態環境, 預防BB患上過敏體質等等... 總之服用益生菌, S媽媽覺得係必需既!! 未懷孕之前, S媽媽一直去poopoo都唔太暢順,到懷孕既時候情況更加嚴重>.< 加上由細到大都有皮膚敏感,又經常出風懶,真係好擔心會遺傳到比呀囡! 知道益生菌有咁多好處同可以改善皮膚問題,所以就開始搜尋坊間嘅益生菌產品啦!始終陀住個BB,緊係要穩陣啲嘛! 最後比我搵到依隻益生菌~「治敏原」,神奇地食咗之後,由每3至4日先1次poopoo,變到每日都有得去!仲要個質地係軟身既,終於唔駛出盡力去廁所啦!而皮膚方面亦都有好大改善!啲皮膚無再起到一撻撻, 更加無妊娠濕疹問題! 依隻益生菌個盒寫明適合孕婦同小朋友,100%日本製造,全天然成分,仲有多達49種益生菌、乳酸菌等等...所以可以好安心咁服用!絕對唔係表面係日本產品,但其實喺其他地方製造!!! 仲有佢個味好似益力多味,好好味!! 我之前確實試過一隻牌子,我覺得好難食的! So far 到而家為止,小豆釘都冇便秘,日日都有poopoo,連母嬰院醫生都話小豆釘啲poopoo好靚!皮膚都無特別出疹!所以S媽媽真心想介紹比大家呢!! 依隻益生菌喺萬寧有得買,大家不妨試下!到而家我仲有keep 住食!因為始終我全人奶,我食咩佢就食咩,我都好想比小豆釘足夠營養, 增加抗體, 唔好咁容易有敏感症唷! 認住以下包裝啦!