副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

濕敏專家 - 草姬治敏膚

近來天氣變幻莫測,皮膚狀況亦變得不穩定,濕敏亦開始發作。不過大家都知長期使用類固醇容易造成依賴,當停止使用後又會反發,造成惡性循環。不過有濕敏的朋友都知,發作起上黎真係痕癢無比,連覺都訓得唔好!

近來天氣變幻莫測,皮膚狀況亦變得不穩定,濕敏亦開始發作。不過大家都知長期使用類固醇容易造成依賴,當停止使用後又會反發,造成惡性循環。不過有濕敏的朋友都知,發作起上黎真係痕癢無比,連覺都訓得唔好!   為左戒甩類固醇同西藥,我開始注意日常飲食,及盡量保持良好的生活習慣,而我亦開始服用天然配方的草姬【治敏膚】,佢可以幫我紓緩肌膚痕癢不適,食左2星期後,我的濕敏已經開始受到控制。 治敏膚8大功效: ✅舒緩濕敏症狀 ✅減輕皮膚紅熱現象 ✅改善痕癢脫皮問題 ✅抑制皮膚細菌生長 ✅促進癒合修護角質 ✅重建健康肌膚組織 ✅減低類固醇依賴性 ✅抑制及減少過敏源 用法: 成人 (強效) 每日2次,每次3粒 (一般) 每日2次,每次2粒 兒童 (8-12歲) 每日2次,每次1粒 (3-7歲) 每日1次,每次1粒。可拆開膠囊,把粉末溶解於水,方便沖服   了解更多: https://herbs.hk/product/herbs-xczema-pro/ 銷售點:全線萬寧及 Zinomall.com有售 查詢:2356 0689 ============== 四月媽媽手記 Fb: http://facebook.com/april.mamama Instagram: http://instagram.com/april.mamama Email: aprilhui412@gmail.com