副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

國際幼稚園嘅playgroup課程

早前就收到GraceGraden嘅邀請,媽媽咪就帶左我去試堂喇。

早前就收到GraceGraden嘅邀請,媽媽咪就帶左我去試堂喇。 一去到,就見到好大個遊戲區,我當然二話不說就走去玩啦,有好多唔同既玩具同遊戲區域都好好玩,又有好多外籍老師一齊協助我地玩 之後就準備入課室上堂喇,今次我係被安排去斑馬班,一入課室都有好多野玩,課室既每一個角落都有唔同嘅探索空間,有屋仔啦、地下有液體地墊、樂器等玩具。探索完,老師就開始同我地唱Hello Song一路進入課程,整個過程都好多元化,我玩得勁開心 媽媽咪陪玩感想 課程有趣及多元化,有自由探索時間、老師帶唱遊、MessyPlay、探索箱環節、最後仲有Goodbye song同小朋友道別。遊戲中老師們都會讓小朋友既自主發揮情度多一啲,比小朋友可以透過探索去有更多對事物嘅認知。媽媽咪覺得呢種遊戲中學習既模式好好,唔係單一教授書本,媽媽咪個人好鐘意   如果大家都有興趣試堂,可以聯絡佢地查詢 Tiu Keng Leng Campus: 3547-1338 Lei King Wan Campus: 2702-9778 Email: enquiry@gracegarden.edu.hk https://www.gracegarden.edu.hk/     更多我地嘅資訊 Facebook:https://www.facebook.com/Mr.Ms.Yellow/ IG:https://instagram.com/ciman YouTube:Ciman Cheng