副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【育兒心事】你有因為孩子愈來愈大,笑容而變得愈來愈少嗎?

歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.comFacebook專頁: 和牛B嘅成長專頁

作為只有一個孩子嘅媽媽,對住現年4歲嘅和牛b。 我不時都會反思,自己身為媽媽,有無做錯嘅時候。   我好肯定地承認,我不時也會有做錯嘅時候。 生活忙碌,休息時間時夠。   每日都趕頭趕命,令我對佢嘅笑容都慢慢減退。 因為每日,我都只顧睇時間,忽略咗好多嘢。     4歲,踏入幼稚園生涯嘅第一年。   學習要打好基礎,除咗每日要做簡單功課之外。 亦需要每天溫習,咁生活要點樣取得平衡。   想期望和牛B學習上保持到水平,又要有足夠睡眠時間。   到底又應該要從哪裡入手呢?   生活咗廿幾三十年 VS 生活咗剛四年的小朋友   永遠係旁邊者都會覺得,輕易啦,Take it easy,放鬆啲啦!   講就容易…   原來人會愈活愈糊塗,係真嘅。 當我眼見同齡嘅朋友步伐同和牛B好唔同…我就會覺得被比下去…   擔心女兒發展比其他人慢…而焦急   笑容又漸漸減退...     作為媽媽,心理質素、情緒都要控制得好好。 每日大家都在學習之中…   點解孩子愈來愈大,笑容而變得愈來愈少… 全因為自己造成的壓力,影響了自己同埋孩子嘅關係。     堅持自己嘅信念,讓孩子在快樂中成長…   不要讓孩子都失去應該有笑容、以及童真…   -------------------------------------------------- 歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com Facebook專頁: 和牛B嘅成長專頁 Instagram: wagyubmami                -------------------------------------------------- 姊妹合作**Precious M accessories** 利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。