副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

肌美精新出咗3D立體最貼面、最保濕嘅面膜

次次去做facial都俾啲美容師彈到我想搵窿捐歸根究底都係因為我。皮。膚。乾!我又係懶嘅,一個星期都敷唔到一次mask!但係我決定要改變!

次次去做facial都俾啲美容師彈到我想搵窿捐歸根究底都係因為我。皮。膚。乾!我又係懶嘅,一個星期都敷唔到一次mask!但係我決定要改變! 護膚第一波,我一口氣試咗喺日本三款火熱的《肌美精 Hadabisei》面膜!原因係俾一個俊俏嘅小鮮肉曾舜晞吸引了!心諗:「係咪敷完好似佢咁靚㗎?」用完覺得效果好堅,就做咗啲research點解效果咁快咁持久。原來佢哋邀請一班國際航班空姐參與研發面膜,點樣長時間於非常乾燥的機艙內,都能達到空姐的保濕需要。佢哋就係咁研發咗肌美精的王牌產品 – 肌美精保濕面膜! 我最鍾意肌美精3D立體面膜系列,因為佢係全部都係「無色素。無香料」,乾性皮膚特別容易敏感!唔係隻隻護膚品都用到。我有一次無落妝瞓,第二朝皮膚乾到一個點!我起身沖涼嗰時敷咗10分鐘,感覺就好似係沙漠飲水咁!Feel到啲皮膚好飢渴,係咁吸啲精華液!我想講,我未試過見咁濃厚嘅精華液!一邊攞個面膜出嚟,啲精華液絲好難先斷!勁「傑」!用完後,肌膚明顯水潤飽滿、水分均衡分佈將至肌底。最重要係佢持久!唔會敷完一陣就無咗感覺! 呢款面膜嘅特別之處係「3D立體」縫合剪裁,好貼臉,每個位置都照顧到!等臉上每一寸肌膚都吸收到精華液!我用咗一次都覺得效果特別持久,可以keep住水潤!   第一款:超滲透3D抗皺保濕立體面膜 呢款超保濕!一滋潤返,啲細紋就減淡晒!持續用連facial都唔使做! - 含天然成分檸檬酸,能提高皮膚的新陳代謝能力,讓肌膚更年輕。 - 有效預防皺紋及表情紋形成,實現富有彈力、光澤的透明肌 !   第二款:超滲透3D美白立體面膜 呢款幫我去「黃氣」!用完睇落真係後生咗! - 蘊含高純度維他命C,抑制黑色素形成,防止雀斑及黑斑的形成 - 膠原蛋白及蜂王漿精華,保濕成份滲透角質深層,讓肌膚水潤有彈力 - 添加檸檬精華,柔軟肌膚,去黃去暗啞,同時讓精華液能滲透皮膚深層 第三款:超滲透3D水潤嫩滑立體面膜 呢款又係極度保濕!我乾性皮膚嘅好朋友! - 蘊含高濃度透明質酸配方,加強角質層補水能力,強效保濕鎖水 - 持久保濕,達至深層水潤效果,讓肌膚即時充電!   網頁:http://www.kracie.co.jp/  https://hadabimask.hk/ Facebook專頁:https://www.facebook.com/Hadabisei.HK 銷售點:全線莎莎、萬寧、city'super(LOGON) 均有發售 查詢電話:3595 1466   Yolanda IG: www.instagram.com/yoli.moli Yolanda FB: www.facebook.com/yolandachiumkm